.

Beantwoord

Help ons mee popup.

  • 31 July 2013
  • 14 reacties
  • 13976 Bekeken

Badge +1
Hallo moderators,

Kunnen jullie iets doen aan die "Help ons mee" popup op het forum.
Ik heb de 3 korte vragen al een paar keer beantwoord, maar ik word er nu een beetje simpel van.
Er is toch wel een manier om te registreren welke gebruiker de enquête al ingevuld heeft?
icon

Beste antwoord door Charlene 1 August 2013, 13:47

Bekijk originele reactie

14 reacties

Badge +1
Ik krijg deze ook elke keer in beeld, inderdaad irritant
Reputatie 3
Badge +9
Ja ik ook....dus help ons even mee om hier vanaf te komen 😉
Reputatie 1
Badge +1
Hier geen help ons mee pop up met versie 22 van Mozilla Firefox ondanks dat ik al meerdere pagina's van het forum open heb staan.
Badge +8
Hallo moderators,

Kunnen jullie iets doen aan die "Help ons mee" popup op het forum.
Ik heb de 3 korte vragen al een paar keer beantwoord, maar ik word er nu een beetje simpel van.
Er is toch wel een manier om te registreren welke gebruiker de enquête al ingevuld heeft?


Ik krijg deze ook elke keer in beeld, inderdaad irritantJa ik ook....dus help ons even mee om hier vanaf te komen ;)

Dag heren,

Klopt, is bekend. En, kan ik me voorstellen, behoorlijk irritant. Er is nu helaas nog geen oplossing voor.
Hang in there.. ;)

Groetjes,
Charlene
Reputatie 7
Badge +9
Ik heb hem ook regelmatig. Ik hoop dat simyo een "Laat mij dit niet nog een keer zien"-knopje maakt, die je dan een koekje geeft! 😉
Reputatie 3
Badge +9
Tis een cheap ***** ding 😉
Reputatie 7
Badge +9
Hellup!

http://smilies.sofrayt.com/^/aiw/blink.gif
Reputatie 5
Badge +10
Ik zal dit nog eens voorleggen bij mijn collega. Want ik snap dat het vervelend is om dit steeds tevoorschijn te zien komen.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi allemaal,

Het lijkt erop dat het mogelijk is om de pop up weg te laten voor gebruikers die het bericht al eerder hebben zien verschijnen. Zodra het helemaal opgelost is, laat ik het weten.

Groetjes,

Alex
Reputatie 7
Badge +9
[slaakt een zucht van verlichting]
Badge +1
Mooi man! Ik had er al bijna mee leren leven 😉
Reputatie 7
Pfff, 'gelukkig', ik dacht al dat het aan mij(n PC instellingen) lag....... 
Reputatie 7
Badge +9
Hoi allemaal,

Het lijkt erop dat het mogelijk is om de pop up weg te laten voor gebruikers die het bericht al eerder hebben zien verschijnen. Zodra het helemaal opgelost is, laat ik het weten.

Groetjes,

Alex


Zenk God, ik was inmiddels rijp voor opname in een mental institution. http://smilies.sofrayt.com/%5E/aiw/blink.gif
Reputatie 5
Badge +11
*Zo slim is Simyo*

🆒

Reageer