.

Beantwoord

Help ons mee?


  • Anonymous
  • 0 reacties
Wanneer ik ben ingelogd zie ik heel vaak verschijnen, help ons mee.
Echt bijna om de haverklap.... En dat voor een agrariër.... 🆒
Zou dat niet wat minder vaak kunnen?

Groet,
Friesian
icon

Beste antwoord door Ernst 24 July 2014, 17:24

Bekijk originele reactie

37 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi allemaal,

Uit de reacties uit dit topic kan ik opmaken dat sommige gebruikers toch weer de vragenlijst krijgen als deze al door hem/haar is ingevuld. We hebben een tijd geleden een oplossing gevonden waardoor het onthouden wordt, indien je de vragenlijst al hebt ingevuld (cookieoplossing).

Dat betekent wel dat je de vragenlijst alsnog krijgt als je je cache hebt geleegd of je cookies hebt laten verwijderen. Ook zul je de vragenlijst opnieuw zien indien je het forum via een andere desktop etc. bezoekt.

Omdat we sinds eind maart het nieuwe forum in gebruik hebben, zal ik navragen of de cookie oplossing niet toevallig is 'verdwenen'.

Zodra ik meer weet, laat ik het weten :)

Bedankt voor het melden in ieder geval.

Groetjes,

Alex
Ik zit (niet :D:D) vaak op mijn tablet op het forum, zo ook nu.
En wat gebeurt er ik krijg die vragenlijst, dus de lijst ingevuld en daarna geklikt op terug naar het forum.
En je raad het al, ik krijg geen beertje Colargol :D te zien, maar weer die vragenlijst(uitnodiging)
Dat alles op 14-1-2015.........
Reputatie 7
Badge +9
Klopt, zelfde computer zelfde browser en geen cache geleegd. Ik blijf het in de gaten houden.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Scotsman,

Dat is vreemd. Ik ga er van uit dat het op dezelfde computer gebeurde, maar moet het toch voor de zekerheid even vragen. Geen cache geleegd, andere computer etc.?

Groetjes,

Alex
Reputatie 7
Badge +9
Ik kreeg de popup zojuist weer!
Reputatie 7
Badge +9
@Alex, ik had er inderdaad last van maar nu niet meer. Ik gebruik Safari 8.0 voor Mac OS X, en zelfs zonder dat de ingebouwde pop-up blocker is geactiveerd.
Reputatie 5
Badge +10
Dat is vreemd.

@Scotsman. Jij had er eerst ook last van toch? En na de aanpassing niet meer?

@de rest. Kunnen jullie mij laten weten of jullie tegen hetzelfde probleem als Friesian aanlopen?


Of hebben meerdere forumleden hier last van?

Groetjes,

Alex


Ik heb er geen last van. Maar ja, er zit dan ook een flink stuk Noordzee tussen Simyo en hier, misschien dat dat als een soort pop-up filter werkt.

Wanneer het dat zou zijn heb ik nog 2 andere keuzes.
  1. Of een emmer met water, maar dat is zo......Uppie met een druppie.
  2. Waterkracht..... Dat zou wel eens kunnen werken..
Hoi Friesian,

Kan het zijn dat je een andere computer gebruikt of je cache hebt geleegd?

Groetjes,

Alex

Geen van beiden is aan de orde, Alex.🆒

Groet,
Friesian
Reputatie 7
Badge +9


Of hebben meerdere forumleden hier last van?

Groetjes,

Alex


Ik heb er geen last van. Maar ja, er zit dan ook een flink stuk Noordzee tussen Simyo en hier, misschien dat dat als een soort pop-up filter werkt.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Friesian,

Kan het zijn dat je een andere computer gebruikt of je cache hebt geleegd?

Of hebben meerdere forumleden hier last van?

Groetjes,

Alex
Helaas, de week pas begonnen en zie nu weer een toename..
Te vroeg http://www.en.kolobok.us/smiles/standart/yahoo.gif
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Friesian,

Dat klinkt inderdaad al een stuk beter 🙂!
Minder dan eerst maar zo af en toe komt het help ons mee venster nog wel eens tevoorschijn. Veel minder vaak, op zich al een verbetering.....
Op mijn tablet al duidelijk merkbaar.

Groet,
Friesian
Reputatie 7
Badge +9


Het heeft dan denk ik met een popup killer te maken


Inmiddels is het een pop-up giller. http://i61.tinypic.com/2ilf1xc_th.gif
Reputatie 4
Badge +8
Dank je Alex, ik ga het in de gaten houden.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi allemaal,

Ik heb gisteren terugkoppeling gekregen dat het nu toch echt moet werken (mits je in een incognito venster werkt). Misschien dat je de survey nog wel eenmaal moet invoeren. Kun je dit even controleren?

Ook zijn er checks en aanpassingen uitgevoerd zodat de pop-up niet getoond kan worden als iemand bijvoorbeeld alleen een topic opent en niet 'van de pagina weg' navigeert.

Groetjes,

Alex
Reputatie 6
Badge +10
Hoi franswon,

Het heeft dan denk ik met een popup killer te maken, want ik krijg de vragenlijst ondanks een adblocker 🙂 Misschien is dit een voorlopige optie voor de heren hierboven!
Reputatie 7
Badge +9
Ik heb deze nog nooit gezien, zal wel door ad-block en popup-killer komen. 🙂
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Alex.

Goede vakantietijd gehad en genoten van een zalighen rust? :)
Ik heb het al een keer ingevuld en telkens weggeklikt.
De laatste tijd komt het al wat minder prominent in beeld, zal de vragenlijst nog eens invullen wanneer ik de vraag weer zie verschijnen..
Ik houd het in des aangezichts kijkertjes. 🆒

Groet,
Friesian


Ik heb gister de vragenlijst maar eens ingevuld maar ondanks dat kreeg ik zojuist weer de Help ons mee pop-up.

Hoi Friesian en Scotsman,

Ik heb een hele goede vakantie gehad 🙂. Vreemd dat de pop up nog steeds oplicht :S. Ik ga weer even informeren. Ik hou jullie op de hoogte. Bedankt voor het controleren in ieder geval.

Groetjes,

Alex
Ik heb gister de vragenlijst maar eens ingevuld maar ondanks dat kreeg ik zojuist weer de Help ons mee pop-up.
Idem dito, hierzo maar dan gisteren i.i.g..
Reputatie 7
Badge +9
Ik heb gister de vragenlijst maar eens ingevuld maar ondanks dat kreeg ik zojuist weer de Help ons mee pop-up.
Hoi Alex.

Goede vakantietijd gehad en genoten van een zalighen rust? :)
Ik heb het al een keer ingevuld en telkens weggeklikt.
De laatste tijd komt het al wat minder prominent in beeld, zal de vragenlijst nog eens invullen wanneer ik de vraag weer zie verschijnen.. 
Ik houd het in des aangezichts kijkertjes. 🆒

Groet,
Friesian
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Friesian,

Ik was inderdaad op vakantie 🙂. Vandaar dat ik nu pas kan reageren. Als het goed is zien in ieder geval de forum leden, die de vragenlijst al hebben ingevuld, nu niet nogmaals de pop up. Is dit ook bij jou het geval?

Groetjes,

Alex
Hoi Friesian,

Ik kan je niet meer dan alleen bedanken voor je geduld 🙂!

Anyplace anywhere anytime. (geldt mijn handtekening) 🆒
(met dank aan Nena & Kim Wilde)

Groet,
Friesian

Reageer