.

Beantwoord

Help ons mee?


  • Anonymous
  • 0 reacties
Wanneer ik ben ingelogd zie ik heel vaak verschijnen, help ons mee.
Echt bijna om de haverklap.... En dat voor een agrariër.... 🆒
Zou dat niet wat minder vaak kunnen?

Groet,
Friesian
icon

Beste antwoord door Ernst 24 July 2014, 17:24

Bekijk originele reactie

37 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Ik ben weliswaar geen agrariër (hoewel ik als kleine jongen altijd boer wilde worden) maar ook voor mij zou dat best wel wat minder vaak kunnen.

Ik ben weliswaar geen agrariër (hoewel ik als kleine jongen altijd boer wilde worden)

Dit vond ik op youtube...... 🆒

http://youtu.be/mhQ_Y2fBF_I
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Friesian en Scotsman,

Ik geloof dat die pop-up met de 'help ons mee' vraag om de 4 of 5 bezoeken komt. Persoonlijk kan ik ook wel zonder dat soort meldingen, maar er wordt wel heel veel bruikbare informatie uit gehaald.
Hoi Ernst.

Het gaat er mij niet om dat die meldingen verdwijnen, ik begrijp zeer goed dat ze van grote waarde zijn.
Alleen het gebeurt zelfs dat ik inlog en dat ik dan bijvoorbeeld op een topic klik en dan verschijnt er die pop-up.
Klik ik hem weg verschijnt de vraag met beschrijving.
Probeer ik dan te beantwoorden, klik op verstuur en weer die pop-up.

Er is al de sector Feedback geven...........
Daarom lijkt het me (persoonlijk) wel wat minder vaak te kunnen.

Groet,
Friesian
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Friesian,

Fijn dat je het even aangeeft. Ik heb het meteen doorgezet naar Alex om te kijken wat hieraan kan gebeuren 🙂 Hij zal hier ongetwijfeld zelf ook een reactie op geven.
Trapje omhoog.[img]http://www.mysmiley.net/imgs/smile/jumping/jumping0045.gif[/img]
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Friesian,

Thanks voor de reminder 😉 Sorry dat het zo lang op zich heeft laten wachten. Er wordt naar gekeken door de makers van het forum wat we aan de frequentie kunnen veranderen en of er misschien IP adressen uitgezonderd kunnen worden 🙂

Ik zal je dit keer niet vergeten op de hoogte te houden (sorry sorry sorry)!
Reputatie 5
Badge +10
Hoi allemaal,

Ik heb nog wel een update. Ik ben nu bezig met een andere oplossing. Wel moet ik nog nagaan bij mijn collega of dit haalbaar is. Keep you posted :)

Groetjes,

Alex
Hoi Alex,

Is er nog nieuws te melden (z)onder de zon? :)

Groet,
Friesian
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Friesian,

Alex is momenteel flink aan het genieten van een welverdiende vakantie, maar ik weet dat hij er voor zijn vakantie nog druk mee bezig was 🙂 Zodra we hier meer over weten, sturen we je meteen een berichtje!
Hoi Friesian,

Alex is momenteel flink aan het genieten van een welverdiende vakantie, maar ik weet dat hij er voor zijn vakantie nog druk mee bezig was 🙂 Zodra we hier meer over weten, sturen we je meteen een berichtje!


Hi Tiury.

Okidokie, bedankt alvast...... 🆒
Kan hem geen ongelijk geven, gisteren was het hier zon(der). :(

Groet,
Friesian
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Friesian,

Ik kan je niet meer dan alleen bedanken voor je geduld 🙂!
Hoi Friesian,

Ik kan je niet meer dan alleen bedanken voor je geduld 🙂!

Anyplace anywhere anytime. (geldt mijn handtekening) 🆒
(met dank aan Nena & Kim Wilde)

Groet,
Friesian
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Friesian,

Ik was inderdaad op vakantie 🙂. Vandaar dat ik nu pas kan reageren. Als het goed is zien in ieder geval de forum leden, die de vragenlijst al hebben ingevuld, nu niet nogmaals de pop up. Is dit ook bij jou het geval?

Groetjes,

Alex
Hoi Alex.

Goede vakantietijd gehad en genoten van een zalighen rust? :)
Ik heb het al een keer ingevuld en telkens weggeklikt.
De laatste tijd komt het al wat minder prominent in beeld, zal de vragenlijst nog eens invullen wanneer ik de vraag weer zie verschijnen.. 
Ik houd het in des aangezichts kijkertjes. 🆒

Groet,
Friesian
Reputatie 7
Badge +9
Ik heb gister de vragenlijst maar eens ingevuld maar ondanks dat kreeg ik zojuist weer de Help ons mee pop-up.
Ik heb gister de vragenlijst maar eens ingevuld maar ondanks dat kreeg ik zojuist weer de Help ons mee pop-up.
Idem dito, hierzo maar dan gisteren i.i.g..
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Alex.

Goede vakantietijd gehad en genoten van een zalighen rust? :)
Ik heb het al een keer ingevuld en telkens weggeklikt.
De laatste tijd komt het al wat minder prominent in beeld, zal de vragenlijst nog eens invullen wanneer ik de vraag weer zie verschijnen..
Ik houd het in des aangezichts kijkertjes. 🆒

Groet,
Friesian


Ik heb gister de vragenlijst maar eens ingevuld maar ondanks dat kreeg ik zojuist weer de Help ons mee pop-up.

Hoi Friesian en Scotsman,

Ik heb een hele goede vakantie gehad 🙂. Vreemd dat de pop up nog steeds oplicht :S. Ik ga weer even informeren. Ik hou jullie op de hoogte. Bedankt voor het controleren in ieder geval.

Groetjes,

Alex
Reputatie 7
Badge +9
Ik heb deze nog nooit gezien, zal wel door ad-block en popup-killer komen. 🙂
Reputatie 6
Badge +10
Hoi franswon,

Het heeft dan denk ik met een popup killer te maken, want ik krijg de vragenlijst ondanks een adblocker 🙂 Misschien is dit een voorlopige optie voor de heren hierboven!
Reputatie 5
Badge +10
Hoi allemaal,

Ik heb gisteren terugkoppeling gekregen dat het nu toch echt moet werken (mits je in een incognito venster werkt). Misschien dat je de survey nog wel eenmaal moet invoeren. Kun je dit even controleren?

Ook zijn er checks en aanpassingen uitgevoerd zodat de pop-up niet getoond kan worden als iemand bijvoorbeeld alleen een topic opent en niet 'van de pagina weg' navigeert.

Groetjes,

Alex
Reputatie 4
Badge +8
Dank je Alex, ik ga het in de gaten houden.
Reputatie 7
Badge +9


Het heeft dan denk ik met een popup killer te maken


Inmiddels is het een pop-up giller. http://i61.tinypic.com/2ilf1xc_th.gif
Minder dan eerst maar zo af en toe komt het help ons mee venster nog wel eens tevoorschijn. Veel minder vaak, op zich al een verbetering.....
Op mijn tablet al duidelijk merkbaar.

Groet,
Friesian
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Friesian,

Dat klinkt inderdaad al een stuk beter 🙂!

Reageer