Stuur een chatbericht

Met een chatgesprek heb je snel antwoord op je vraag. Doordeweeks zitten wij van 09:00-20:00 klaar om direct te reageren op jouw berichtjes. En in het weekend van 10:00-17:00.

Bel ons als je er echt niet uit komt

Wij spreken je graag! Daarom zijn we doordeweeks telefonisch bereikbaar tussen 09:00-17:30. Hieronder vind je het juiste nummer:

  • Als je Simyo klant bent: bel 1200 (gratis met je Simyo nummer)
  • Als je geen klant bent: bel 0800-8007 (gratis voor iedereen)
  • Als je in het buitenland bent: bel +31 20 2003007 (lokaal tarief en kosten van je abonnement)

Stel je vraag via WhatsApp

Snel antwoord op je vraag? Stuur ons een appje en we helpen je binnen 15 minuten! Op werkdagen zitten we van 9:00 tot 20:00 voor je klaar. In het weekend van 10:00 tot 17:00.

Hoe werkt het?

Voeg ons nummer 0651000054 toe aan je contacten op je telefoon Stuur ons een berichtje. Vermeld daarin meteen je naam, adres en geboortedatum, dan kunnen we je nog sneller helpen.

Goed om te weten

Wanneer je ons berichten via WhatsApp stuurt, gelden de gebruiksvoorwaarden en het privacybeleid van WhatsApp.

Let op: om je privacy te beschermen kan je via WhatsApp geen vragen stellen over je factuur of een betaling.

Je wil je oude vertrouwde telefoonnummer meenemen naar Simyo. Dat snappen wij maar al te goed. We regelen het graag voor je. En helemaal gratis.

Als de aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd, wordt je aansluiting bij je vorige provider automatisch opgezegd.

Dat kan! Met ons Sim Only abonnement kan je maandelijks gratis je bundels wijzigen, zowel naar boven als naar beneden. Je wijzigt je bundels op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo App. Ga naar het kopje Overzicht, klik op ´bundels aanpassen´ en kies de bundels die het beste bij je passen. Van student tot ouders en kinderen, die flexibiliteit is ideaal voor iedereen!

Zowel je bel- als je internetbundel is geldig in de EU en een aantal andere landen (zone 1). Je kan dus bellen, sms’en en internetten vanuit je bundel, precies zoals je thuis gewend bent. Zijn je bundels op? Dan kan je extra minuten of MB’s bijkopen. Zo kan je weer zorgeloos vanuit je bundel bellen, sms’en en internetten. En voorkom je kosten buiten je bundel.

Let op: Bellen vanuit Nederland naar een buitenlands nummer in de EU valt niet binnen de bundel. Bijvoorbeeld: je belt vanuit Nederland een restaurant in Spanje om een tafel te reserveren. Je betaalt hiervoor het buitenbundeltarief van € 0,23 per minuut. Zie onze tarievenpagina voor meer informatie.

Downloaden doe je maximaal met 256 Mbps, uploaden met maximaal 150 Mbps. Is je telefoon niet 4G ready? Geen zorgen, je maakt dan automatisch gebruik van 3G. De snelheid in de praktijk is afhankelijk van het type telefoon, de drukte op een zendmast en van de dekking in het gebied.

Simyo maakt gebruik van het netwerk van KPN. Zo profiteer jij van het betrouwbare KPN netwerk, waar je ook bent. Dit geldt voor bellen, sms'en en internetten. Er is geen verschil in netwerkdekking voor klanten van KPN en klanten van Simyo. Controleer hier de dekking in jouw regio.

eSIM is een digitale simkaart. Je hebt dus geen plastic kaartje meer nodig om te kunnen bellen, internetten of sms’en. Handig en slim! eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart, maar deze zit al ingebouwd in je telefoon. Als je telefoon eSIM ondersteunt kan je gebruikmaken van deze functie.

De voordelen van eSIM

eSIM heb je snel geïnstalleerd op je telefoon. Je hoeft niet meer te wachten tot je simkaart in je brievenbus valt, want je kan het gewoon installeren via de Mijn Simyo app. Dit betekent ook dat je ruimte hebt voor een extra simkaart in je telefoon. Zo kan je er dus voor kiezen om twee nummers op één telefoon te hebben: je Simyo eSIM nummer én een nummer met een fysieke simkaart. Dat is handig voor het schakelen tussen werk- en privénummers, of voor als je een lokale simkaart in het buitenland wil gebruiken. En natuurlijk: eSIM kan je niet kwijtraken. Het is snel, makkelijk en handig!

Hoe werkt het?

Je activeert eSIM eenvoudig met de Mijn Simyo app. Nieuw bij Simyo? Je krijgt je inloggegevens vlak nadat je je bestelling geplaatst hebt. Als je ingelogd bent in de Mijn Simyo app, hoef je alleen nog maar de stappen te volgen die je ziet verschijnen. Wij helpen je stap voor stap met de installatie van eSIM.

Heb je al een Simyo nummer? Dan log je in op de Mijn Simyo app. Je gaat naar je Instellingen en klikt dan op het tabblad Simkaart. Klik dan op ‘Activeer eSIM’ en je kan beginnen met de installatie!

Wordt eSIM op mijn telefoon ondersteund?

Welke telefoons Simyo eSIM ondersteunen kan je vinden op eSIM pagina. Er komen steeds meer toestellen bij, dus hou het goed in de gaten!

Hoeveel kost eSIM?

Helemaal niets! Je betaalt geen extra kosten voor het gebruiken van eSIM. Dat is dus mooi meegenomen!

Kan ik eSIM gebruiken op mijn smartwatch?

Op dit moment ondersteunen we deze functie nog niet. Wij zorgen ervoor dat deze informatie bijgewerkt wordt zodra dit verandert.

Wil je nog meer weten?

Op eSIM pagina vind je alles over eSIM.

De actieprijzen zijn geldig tot en met 30 november 2020. Deze actievoorwaarden gelden voor verschillende bundels.

  • Als je tijdens de actieperiode (tot en met 30 november 2020) kiest voor een van de actiebundels, betaal je het bijbehorende bedrag tot je zelf van bundels wisselt. Als je na de actieperiode van bundels wisselt, kies je uit de bundels die we op dat moment aanbieden.
  • De actieprijzen zijn beschikbaar voor alle nieuwe en bestaande Simyo klanten. Als bestaande Simyo klant kan je de actiebundels kiezen via Mijn Simyo of de Mijn Simyo app.
  • Als je een nieuwe bestelling plaatst, betaal je aansluitkosten van € 14,99.
  • Simyo behoudt het recht om deze actievoorwaarden en actietarieven tussentijds te wijzigen.

Met Simyo Prepaid kan je je beltegoed op verschillende manieren opwaarderen. Je kan gebruik maken van onze snelle opwaardeerpagina. Je kan ook inloggen op Mijn Simyo of de Mijn Simyo app en opwaarderen via het tabblad Overzicht.

Het minimumbedrag waarmee je op kan waarderen is € 10, -. Na betaling waarderen we je tegoed binnen 5 minuten op. Je beltegoed is onbeperkt geldig, zolang je simkaart actief is. Lees hier hoe je jouw simkaart actief houdt.

Je beltegoed kan je 24 uur per dag online controleren. Dat doe je eenvoudig op Mijn Simyo of via de Mijn Simyo app. Nog geen Mijn Simyo app? Download ‘m in de App Store of de Google Play Store. Let op: het is niet mogelijk om via een telefoonnummer je beltegoed op te vragen.

Met je Prepaid simkaart kan je overal ter wereld bellen. Binnen de EU en een aantal andere landen (zone 1) bel en sms je voor hetzelfde tarief als in Nederland. Buiten zone 1 betaal je het tarief dat voor bijhorende zone geldt.

Internetten met je Prepaid simkaart kan overal ter wereld. Daarvoor moet je wel een internetbundel activeren op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo app. Deze bundels zijn altijd 30 dagen geldig.

Binnen de EU kan je de internetbundel gebruiken, precies zoals in Nederland. Meer informatie over internetten in het buitenland vind je hier.

eSIM is beschikbaar voor iedereen met een Sim Only abonnement. Of je al jaren gebruikmaakt van Sim Only of juist net aanschuift: eSIM is een optie voor jou. Als je al een Prepaid simkaart hebt, kan je ook kiezen voor eSIM. Daarover lees je hieronder meer. Alleen de allernieuwste smartphones ondersteunen eSIM. Het is daarom slim om eerst te checken of jouw telefoon geschikt is. Is je smartphone geschikt? Dan kan je aan de slag!

Ondersteunt je smartphone nog geen eSIM? Er worden steeds meer toestellen aan de lijst toegevoegd waarop je eSIM wel kan gebruiken. Hou deze pagina dus in de gaten. Hieronder vind je een lijst met de toestellen die we ondersteunen:

Apple:
iPhone Xs, iPhone Xs Max, iPhone Xr, iPhone 11, iPhone 11 Pro.

Ja, je kan je plastic simkaart verwisselen voor eSIM! Als je smartphone geschikt is voor eSIM, kan je op de Mijn Simyo app via Instellingen - Simkaart klikken op ‘Activeer eSIM’. Je activeert dan direct je digitale simkaart door de stappen te volgen. Als je klaar bent kan je je plastic simkaart uit je telefoon halen. Die heb je dan niet meer nodig.

Je betaalt niets extra voor eSIM! Bestel je een nieuw Sim Only abonnement? Je betaalt geen extra kosten voor eSIM. Ook voor onze bestaande klanten geldt dat je kosteloos je plastic simkaartje om kan ruilen voor eSIM.

Op dit moment ondersteunen we die functie van de Apple Watch nog niet. Wij zorgen ervoor dat deze pagina up to date blijft. Hou deze pagina in de gaten voor nieuws voor eSIM op je Apple Watch.

.

Beantwoord

Help ons mee?


Wanneer ik ben ingelogd zie ik heel vaak verschijnen, help ons mee.
Echt bijna om de haverklap.... En dat voor een agrariër.... 🆒
Zou dat niet wat minder vaak kunnen?

Groet,
Friesian
icon

Beste antwoord door Ernst 24 juli 2014, 17:24

Hoi Friesian en Scotsman,



Ik geloof dat die pop-up met de 'help ons mee' vraag om de 4 of 5 bezoeken komt. Persoonlijk kan ik ook wel zonder dat soort meldingen, maar er wordt wel heel veel bruikbare informatie uit gehaald.
Bekijk originele reactie

37 reacties

Ik ben weliswaar geen agrariër (hoewel ik als kleine jongen altijd boer wilde worden) maar ook voor mij zou dat best wel wat minder vaak kunnen.

Ik ben weliswaar geen agrariër (hoewel ik als kleine jongen altijd boer wilde worden)

Dit vond ik op youtube...... 🆒

http://youtu.be/mhQ_Y2fBF_I
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Friesian en Scotsman,

Ik geloof dat die pop-up met de 'help ons mee' vraag om de 4 of 5 bezoeken komt. Persoonlijk kan ik ook wel zonder dat soort meldingen, maar er wordt wel heel veel bruikbare informatie uit gehaald.
Hoi Ernst.

Het gaat er mij niet om dat die meldingen verdwijnen, ik begrijp zeer goed dat ze van grote waarde zijn.
Alleen het gebeurt zelfs dat ik inlog en dat ik dan bijvoorbeeld op een topic klik en dan verschijnt er die pop-up.
Klik ik hem weg verschijnt de vraag met beschrijving.
Probeer ik dan te beantwoorden, klik op verstuur en weer die pop-up.

Er is al de sector Feedback geven...........
Daarom lijkt het me (persoonlijk) wel wat minder vaak te kunnen.

Groet,
Friesian
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Friesian,

Fijn dat je het even aangeeft. Ik heb het meteen doorgezet naar Alex om te kijken wat hieraan kan gebeuren 🙂 Hij zal hier ongetwijfeld zelf ook een reactie op geven.
Trapje omhoog.[img]http://www.mysmiley.net/imgs/smile/jumping/jumping0045.gif[/img]
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Friesian,

Thanks voor de reminder 😉 Sorry dat het zo lang op zich heeft laten wachten. Er wordt naar gekeken door de makers van het forum wat we aan de frequentie kunnen veranderen en of er misschien IP adressen uitgezonderd kunnen worden 🙂

Ik zal je dit keer niet vergeten op de hoogte te houden (sorry sorry sorry)!
Reputatie 5
Badge +10
Hoi allemaal,

Ik heb nog wel een update. Ik ben nu bezig met een andere oplossing. Wel moet ik nog nagaan bij mijn collega of dit haalbaar is. Keep you posted :)

Groetjes,

Alex
Hoi Alex,

Is er nog nieuws te melden (z)onder de zon? :)

Groet,
Friesian
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Friesian,

Alex is momenteel flink aan het genieten van een welverdiende vakantie, maar ik weet dat hij er voor zijn vakantie nog druk mee bezig was 🙂 Zodra we hier meer over weten, sturen we je meteen een berichtje!
Hoi Friesian,

Alex is momenteel flink aan het genieten van een welverdiende vakantie, maar ik weet dat hij er voor zijn vakantie nog druk mee bezig was 🙂 Zodra we hier meer over weten, sturen we je meteen een berichtje!


Hi Tiury.

Okidokie, bedankt alvast...... 🆒
Kan hem geen ongelijk geven, gisteren was het hier zon(der). :(

Groet,
Friesian
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Friesian,

Ik kan je niet meer dan alleen bedanken voor je geduld 🙂!
Hoi Friesian,

Ik kan je niet meer dan alleen bedanken voor je geduld 🙂!

Anyplace anywhere anytime. (geldt mijn handtekening) 🆒
(met dank aan Nena & Kim Wilde)

Groet,
Friesian
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Friesian,

Ik was inderdaad op vakantie 🙂. Vandaar dat ik nu pas kan reageren. Als het goed is zien in ieder geval de forum leden, die de vragenlijst al hebben ingevuld, nu niet nogmaals de pop up. Is dit ook bij jou het geval?

Groetjes,

Alex
Hoi Alex.

Goede vakantietijd gehad en genoten van een zalighen rust? :)
Ik heb het al een keer ingevuld en telkens weggeklikt.
De laatste tijd komt het al wat minder prominent in beeld, zal de vragenlijst nog eens invullen wanneer ik de vraag weer zie verschijnen.. 
Ik houd het in des aangezichts kijkertjes. 🆒

Groet,
Friesian
Ik heb gister de vragenlijst maar eens ingevuld maar ondanks dat kreeg ik zojuist weer de Help ons mee pop-up.
Ik heb gister de vragenlijst maar eens ingevuld maar ondanks dat kreeg ik zojuist weer de Help ons mee pop-up.
Idem dito, hierzo maar dan gisteren i.i.g..
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Alex.

Goede vakantietijd gehad en genoten van een zalighen rust? :)
Ik heb het al een keer ingevuld en telkens weggeklikt.
De laatste tijd komt het al wat minder prominent in beeld, zal de vragenlijst nog eens invullen wanneer ik de vraag weer zie verschijnen..
Ik houd het in des aangezichts kijkertjes. 🆒

Groet,
Friesian


Ik heb gister de vragenlijst maar eens ingevuld maar ondanks dat kreeg ik zojuist weer de Help ons mee pop-up.

Hoi Friesian en Scotsman,

Ik heb een hele goede vakantie gehad 🙂. Vreemd dat de pop up nog steeds oplicht :S. Ik ga weer even informeren. Ik hou jullie op de hoogte. Bedankt voor het controleren in ieder geval.

Groetjes,

Alex
Reputatie 7
Badge +9
Ik heb deze nog nooit gezien, zal wel door ad-block en popup-killer komen. 🙂
Reputatie 6
Badge +10
Hoi franswon,

Het heeft dan denk ik met een popup killer te maken, want ik krijg de vragenlijst ondanks een adblocker 🙂 Misschien is dit een voorlopige optie voor de heren hierboven!
Reputatie 5
Badge +10
Hoi allemaal,

Ik heb gisteren terugkoppeling gekregen dat het nu toch echt moet werken (mits je in een incognito venster werkt). Misschien dat je de survey nog wel eenmaal moet invoeren. Kun je dit even controleren?

Ook zijn er checks en aanpassingen uitgevoerd zodat de pop-up niet getoond kan worden als iemand bijvoorbeeld alleen een topic opent en niet 'van de pagina weg' navigeert.

Groetjes,

Alex
Reputatie 4
Badge +8
Dank je Alex, ik ga het in de gaten houden.
Reputatie 6
Badge +9


Het heeft dan denk ik met een popup killer te maken


Inmiddels is het een pop-up giller. http://i61.tinypic.com/2ilf1xc_th.gif
Minder dan eerst maar zo af en toe komt het help ons mee venster nog wel eens tevoorschijn. Veel minder vaak, op zich al een verbetering.....
Op mijn tablet al duidelijk merkbaar.

Groet,
Friesian
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Friesian,

Dat klinkt inderdaad al een stuk beter 🙂!

Reageer