.

Vraag

Helemaal tevreden met Simyo

  • 16 September 2013
  • 2 reacties
  • 8435 Bekeken

Badge +1
  • Startend Simyaan
  • 7 reacties
Ik wilde gewoon even doorgeven dat ik helemaal tevreden ben met mijn abonnement bij Simyo. Goed bereik overal, ook in het buitenland. In Europa vind ik het ook helemaal niet duur om te bellen met je mobiel (Turkije wel hoor!!) of te smssen. Ze zijn ook snel met bijwerken van je beltegoed, dan ben je uptodate over wat je nog te besteden hebt.  

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Bedankt 😉! De moderatoren vinden zo'n bericht altijd heel leuk tussen alle vragen en klachten!

Ik hoop dat je nog jaren Simyo klant blijft en ook actief blijft op dit forum!
Badge +8
Ik wilde gewoon even doorgeven dat ik helemaal tevreden ben met mijn abonnement bij Simyo. Goed bereik overal, ook in het buitenland. In Europa vind ik het ook helemaal niet duur om te bellen met je mobiel (Turkije wel hoor!!) of te smssen. Ze zijn ook snel met bijwerken van je beltegoed, dan ben je uptodate over wat je nog te besteden hebt.  

Bedankt 😉! De moderatoren vinden zo'n bericht altijd heel leuk tussen alle vragen en klachten!

Ik hoop dat je nog jaren Simyo klant blijft en ook actief blijft op dit forum!


Hoi wbaas,

Echt heel fijn inderdaad dat je de moeite neemt om dat aan ons te laten weten. We doen er ons best voor. En om te dit dan te lezen, daar krijgen we bij de klantenservice echt energie van. Mocht je nog suggesties hebben om dingen nog beter te maken dan ben je daarmee ook altijd welkom op het forum 🆒
En zegt het voort, hè ;)

Groetjes,
Charlene

Reageer