.

Beantwoord

Gratis klantenservice

  • 18 September 2012
  • 12 reacties
  • 1376 Bekeken

Reputatie 3
Badge +9
Dit staat op de Simto website.
Gratis klantenservice bellen:Je belt gratis met de Simyo klantenservice. Geen zin om te bellen? Dan kun je ons altijd mailen of je vraag stellen via Twitter.

Kunt u mij vertellen welk telefoonnummer dit is?

mvg,
Martijn
icon

Beste antwoord door Natascha 18 September 2012, 11:55

Bekijk originele reactie

12 reacties

Badge +6
Beste Martijn®,

Vanaf je Simyo aansluiting bel je naar 1200 voor de klantenservice. Voor het bellen naar de klantenservice vanaf de vaste lijn bel je naar 0800-0232300. Simyo is telefonisch te bereiken van maandag t/m vrijdag van 9.00 - 17.30.
Reputatie 7
Ik vind dit wel een heel fijn stukje dienstverlening deze gratis telefoonnummers.

Mijn ervaring is dat het bellen met een klantenservice van een provider via de eigen mobiel wel gratis is, maar via een 'externe' lijn niet.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi RicoK,

Als je vanaf een externe lijn belt (bijv. je vaste lijn), kun je bellen naar 0800 023 2300. Ook dit is een gratis telefoonnummer. Je komt dan ook bij onze telefonische klantenservice terecht. Al weet ik niet hoe dit bij andere providers gaat.

Groetjes,

Alex
Enige probleem is wel dat je niemand aan de lijn krijgt, of er wordt direct opgehangen!!
Zit ook met een bereikbaarheids probleem (al 2 weken) , maar aangezien ik dit nu snel opgelost wil hebben dacht ik te bellen via een vaste lijn  (mobiel doet het tenslotte niet). Kortom  gratis mooi, maar heb liever een antwoord. 
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Patrick1969,

Wordt er opgenomen en opgehangen of valt de verbinding vanzelf weg als je belt?

Moderator Natascha heeft je privé bericht ontvangen heb ik begrepen. Ze zal een postcode check uitvoeren en je vandaag een privé bericht sturen met de uitkomst.

Groetjes,

Alex
Check is uitgevoerd en idd storing. Betreffende het bellen: Ben grotendeels de hele dag bezig geweest met bellen (met tijd ertussen) en kreeg 1 keer gehoor en toen werd er naar mijn idee opgehangen.
Reputatie 5
Badge +10
Ok. Dit is in ieder geval niet de bedoeling en wordt zeker niet bewust gedaan. Excuses hiervoor, Patrick.

Groetjes,

Alex
Misschien handig om voldoende medewerkers op de klantenservice zetten?
sta nu al een half uur in de wacht.. ik ben ook gek ook!!
ik ga ophangen.. ik hoop vandaag nog teruggebeld te worden door iemand,
graag naar het nummer waar mn nummerbehoud op staat..!
Badge +2
Beste Carlijn,

Het is erg druk de afgelopen tijd. Onze excuses voor het ongemak. Wij hebben geprobeerd je te bellen echter kregen wij geen verbinding. Wij verzoeken je vriendelijk je vraag langs deze weg te stellen.

Groetjes,

Arie
Hierbij ook mijn frustratie en daarbij gelijk ook mijn feedback als nieuwe klant naar Simyo: zorg voor voldoende medewerkers op de helpdesk. Ik probeer tussen het werk door mijn internet instellingen goed te krijgen. In totaal 2, 5 uren in de wacht gestaan, uiteindelijk na 5 dagen nog geen internet. Flink aan het balen, na een week wil ik toch wel eindelijk een keer internet op mijn telefoon. Helpdesk medewerkers blijven gelukkig vriendelijk en begrijpen mijn frustratie.
Badge +3
Het is heel vervelend als je de klantenservice nodig hebt dat het niet meteen lukt.

Maar van de andere kant deze medewerkers moeten betaald worden. Als Simyo het aantal medewerkers vergroot zullen de kosten ergens vandaan moeten komen:
- Geen gratis klantenservice
- Abonnementen verhogen
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Oerol,

Allereerst wil ik aangeven dat ik je frustratie begrijp. We doen ons best om dit punt te verbeteren. Helaas heeft dit tijd nodig. Aan je verbruik te zien, kan ik de conclusie trekken dat je gebruik kunt maken van internet op je mobiel via ons netwerk. Kun je dit beamen? Mocht het nog niet werken dan hoor ik graag van wat voor toestel je gebruik maakt.

Groetjes,

Alex

Reageer