.

Goede service

  • 18 December 2012
  • 3 reacties
  • 498 Bekeken

Hoi,

Vorige week aangemeld bij Simyo. Helaas een probleempje met nummerportering van een Jumbo prepaid kaartje.
Na een telefoontje alles snel geregeld en veel excuses. Dus dat is eigenlijk oke.

Nu alleen nog even aankijken hoe de kwaliteit is van bellen en sms.

Groeten

Rik

3 reacties

Reputatie 6
Badge +9
Goed om te horen, Rik. Het bellen heeft hetzelfde goede bereik als KPN.. Laat ik het anders zeggen; op mijn werkplek (randstad) moeten mijn collega's met hun t-mobile smartphones half uit het raam gaan hangen voor een beetje netwerk. Ik niet. En bij familie 15 km over de Duitse grens heb ik met Simyo nog netwerk. Lukte daar niet met t-mobile en Vodafone. 
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum RikRotterdam,

Wat de leon zegt klopt. Als je vragen/opmerkingen hebt over je aansluiting schroom dan niet om hiervoor het forum te gebruiken. De moderators helpen je graag verder.

Groetjes,

Alex
Reputatie 1
Badge +2
Simyo = KPN. Daarom ben ik klant van Simyo;-) Het netwerk is gewoon goed. Punt. Ik ben nog geen Simyo klanten tegengekomen welke klachten hadden over het bereik.

Je hebt de (enige) juiste keuze gemaakt.

Reageer