.

Beantwoord

Geld teruggave bij retour product, wanneer kan ik bedrag verwachten?

  • 6 September 2014
  • 5 reacties
  • 754 Bekeken

Badge +1
Hoi,


Mijn vraag luidt als volgd: Hoelang duurd het als je een product retour stuurd, voordat je, je aankoopbedrag terug krijgt.?
Ik heb het product met de DPD vervoerder retour gestuurd, het product is op weg naar Mechelen te België waar het vandaan komt, heeft een hubscan gehad, Maandag a.s. zal het daar wel zijn.
Nu wil ik weten of ik mijn geld binnen 14 dagen op mijn Idealrekening kan verwachten of dat het langer gaat duren en duurd het langer voordat ik mijn aankoopbedrag terug krijg, hoelang gaat het duren.?
icon

Beste antwoord door Kim 8 September 2014, 11:42

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge +6
Hoi P.Th. de Treek,

Ik heb je topic verplaatst naar het subforum 'Over Simyo', zodat we het forum overzichtelijk kunnen houden :)

Ik zie dat je hierover ook per e-mail contact met ons hebt gehad en het aankoopbedrag vandaag terugbetaald zal worden door onze financiële afdeling.

Hoor het graag van je zodra je het aankoopbedrag op je bankrekening hebt ontvangen 🙂
Badge +1
Hoi moderator kim,

Bedankt voor je kennisgeving.
Zoals ik al eerder zei, weet ik niet zogoed waar ik het een en ander moet zetten, als ik een vraag heb, maak ik indien het onderwerp nog niet bestaat, een nieuwe topic bij stel je vraag, aan.
Inderdaad heb ik al antword gehad, ik laat het zeker weten zodra ik mijn geld terug heb en dan kan de topic van mij gesloten worden.

Vr.gr., P.Th. de Treek
Reputatie 5
Badge +11
Dank je voor de terugkoppeling, P.Th. de Treek.
Houd ons op de hoogte 🙂
Badge +1
Het geld heb ik terug ontvangen.
Dank u voor de vlotte verwerking Simyo.
Moderators, u mag wat mij betreft dit topic sluiten.

Vriendelijke groeten,

P.Th. de Treek
Reputatie 5
Badge +11
Dankjewel voor je terugkoppeling, P.Th. de Treek! 😃

Reageer