.

Beantwoord

Geen verjaardagsverrassing via buttons in mail, waar is de verrassing?

  • 11 December 2015
  • 12 reacties
  • 400 Bekeken

Waar is die verjaardagsverrassing nou?
Buttons leiden naar lege pagina of startpagina.
icon

Beste antwoord door Naomi 12 December 2015, 17:34

Bekijk originele reactie

12 reacties

Ik kom er niet achter wat de verrassing is
idem dito
Wis je browser geschiedenis en cookies eens of probeer een andere browser..
Wis je browser geschiedenis en cookies eens of probeer een andere browser..

Browser veranderd werkt niet, ook cookies of geschiedenis wissen helpt niet.?
Ja jullie maken het wel heel spannend simyo, want ik heb niet eens buttons ik heb alleen maar een plaatje van een telefoon op een tafel...saai feestje hoor hahahaha komt vast goed jullie kennende( ook bij mij helpt koekjes wissen, en brpowser niet)
Dat plaatje is het begin van een filmpje. Aan het eind kun je er iets mee.
Maar lieve Raytje, ik had ook al zo'n idee en heb een hele poos naar die stilstaande telefoon zitten kijken, nergens een pijltje om het af te laten spelen....het is natuurlijk heel grappig dat ik zo naar mijn scherm zit te kijken en keek al of ik beet ben genomen door bananensplit...:D
Het is toch denk ik een instellingsprobleempje in de browser van de gebruiker. Ik kon hem zelfs op het werk zien, waar we Chrome hebben maar wel met vele beperkingen.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi iedereen, welkom op het Simyo forum!

Dit topic heb ik voor de overzichtelijkheid verplaatst naar het subforum Over Simyo en het forum.

Leuk dat jullie zo nieuwsgierig zijn 🙂 In de e-mail hoort er een button te staan die je doorverwijst naar Simyo 10 jaar. Onze excuses dat dit bij jou niet goed werkt. Als je klikt op Simyo 10 jaar dan wordt je gelukkig alsnog doorverwezen naar de juiste pagina. Daar staat een heel leuk filmpje op je te wachten en kun je meedoen aan een mooie prijs :)

Is het gelukt? Als het niet lukt, wil je de internetbrowser dan aangeven en welk apparaat je probeert?

@Raytje; dankjewel Raytje dat je zo goed meedenkt 😃 Top om te zien!
Ik had me zo voorgenomen om me niet te houden aan mijn goede voornemens...:(
Dat het niet werkt hoeft niet alleen aan de koekjes en cash:P te liggen.
Een andere browser kan verschil maken of in mijn geval....tablet kreeg ik het deuntje en mobiel in film bleef op zwart.
Laptop werkt het wel op Chrome,
kijk ff of Chrome is bijgewerkt bijvoorbeeld of probeer eens een andere browser.

Zojuist nog geprobeerd, @Naomi, op tablet Chrome zelfde ergebnis werkt niet.🆒
Ik zou zegguh, doe er je voordeel mee luitjes.

Wa goewd dat ik vorig jaar hetzelfde voornemen had...:P
Tis zoooooo verd*mmes moeilijk.:S
Als het niet werkt in een standaard Android browser, ligt de fout dan niet bij degene die de betreffende webpagina heeft gemaakt? Volgens mij moet je er voor zorgdragen dat je content op internet in alle browsers, en zeker de meest gebruikte, werkt.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi MichelsSimyo,

Waar het precies misgaat durven we op dit moment niet te zeggen. Als ik op de link klik, werkt het filmpje in zowel Google Chome, Firefox en via Internet Explorer. Is het je ondertussen gelukt om het filmpje te bekijken?

Groetjes,
Angela

Reageer