.

Beantwoord

Geen uitnodiging Simyo 10 jaar. Hoe komt dat?

  • 5 December 2015
  • 5 reacties
  • 273 Bekeken

Ik heb geen uitnodiging gehad om mee te doen met de actie Simyo 10 jaar.Waarom niet
Groet Wil
icon

Beste antwoord door Tiury 6 December 2015, 19:43

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi maden23,

Het kan goed kloppen dat je nog een e-mail hebben ontvangen. De e-mail is namelijk nog niet naar iedereen verstuurd. We doen dit in verschillende fases om foutjes te voorkomen. Het is goed mogelijk dat je de e-mail pas volgende week ontvangt en kun je alsnog meedoen met de loterij!

Laat je het ons weten als je de e-mail hebt gekregen?

Groetjes, Tiury
Hallo Tiury, je hebt gevraagd om te laten weten als ik de e-mail gekregen heb. Tot op heden hen ik nog steeds geen mail gekregen. Ik begrijp dat de actie voorbij is. Leuk mij blij maken met een dooie mus.
Groetjes Wil
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Maden23,

Oei, als je iets eerder had laten weten dat je nog geen mail had ontvangen, hadden wij actie kunnen ondernemen voor je. Nu je het op de dag zelf laat weten, is dat voor ons een beetje lastig.

Via deze link zou jij je op het nippertje kunnen aanmelden voor de loting. Laat je weten of dit lukt?

Groetjes,
Angela
Hallo Angela, de link werkte en ik heb het filmpje bekeken. Ook mijn 06-nummer achtergelaten. Helaas zag ik op het eind dat de trekking al geweest is.
Groetjes Wil.
Reputatie 7
Badge +10
Ah, dat is jammer Maden23. Helaas ben je dan net te laat geweest. Sorry 😞 Meer kan ik hierin niet voor je doen.

Groetjes,
Angela

Reageer