.

Beantwoord

Geen emoticons bij wijzigen reactie?!

  • 28 November 2013
  • 16 reacties
  • 1213 Bekeken

Reputatie 7
Ik vraag me dit al een tijdje af.
Als ik een reactie in een topic heb gegeven en deze wil ik nadat ik deze heb nagelezen wijzigen/editten dan mis ik de mogelijkheid een emoticon/smiley te plaatsen.

Waarom is deze mogelijkheid dan niet meer aanwezig?
icon

Beste antwoord door Alex 2 December 2013, 17:17

Bekijk originele reactie

16 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hoi RicoK,

Ik zal eens kijken of dat voor mij ook zo werkt.

[edit] jup, ik kan nu geen emoticons meer toevoegen [/edit]
Badge +6
Hoi RicoK en Martijn®,

Goede vraag! Lijkt me een goed idee om dit 'ns voor te leggen aan de ontwikkelaars van het forum 😉.
Wie weet of zij dit kunnen oplossen, we houden jullie op de hoogte! :)

Update: nu was ik het zelf even aan het uittesten, maar als je op 'wijzig reactie' klikt en dan op 'geavanceerd' hebben jullie dan nog steeds niet de mogelijkheid om een emoticon toe te voegen? 🙂
Reputatie 7
Laat ik het eens proberen.

Edit: Nee, ik heb de mogelijkheid dan ook niet. Ik heb bij mijn aan te passen bericht niet de 'geavanceerd' mogelijkheid staan. Deze staat wel bij een nieuwe leeg Reageer-veld.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi allemaal,

Ik heb dit doorgegeven. Het lijkt er inderdaad op dat het niet helemaal goed gaat. Hopelijk kunnen we hier wat aan doen.

Bedankt voor het doorgeven.

Groetjes,

Alex
Reputatie 7
Dank je Alex.
Badge +6
Dank je Alex.

Graag gedaan namens Alex 🙂
Reputatie 5
Badge +10
Hoi allemaal,

Heb terugkoppeling ontvangen. Voorlopig zal dit helaas niet worden aangepast. De wijzigoptie voor gebruikers is met name bedoeld om snel even een tekstuele aanpassing te kunnen doen wanneer er per ongeluk iets verkeerd is getypt. Wellicht dat het op langer termijn wel aangepast kan worden.

Is dit erg hinderlijk?

Groetjes,

Alex
Reputatie 7
Hallo Alex,

Bedankt voor je terugkoppeling. Nee, het is niet hinderlijk. Ik vroeg het mij alleen al een lange tijd af. Nu heb ik een antwoord. Wel een ietwat onbevredigend antwoord, maar er zal wel een technische achtergrond achterzitten.
Reputatie 3
Badge +9
Ik zie ook geen avatars meer...is dit een instelling of zijn er meerdere die dit hebben 😕
Reputatie 5
Badge +10
Hallo Alex,

Bedankt voor je terugkoppeling. Nee, het is niet hinderlijk. Ik vroeg het mij alleen al een lange tijd af. Nu heb ik een antwoord. Wel een ietwat onbevredigend antwoord, maar er zal wel een technische achtergrond achterzitten.


Hey RicoK,

Ja het heeft inderdaad met een technisch issue te maken. Wel weet ik dat er forum verbeteringen gepland staan. Alleen weet ik niet of dit dan wordt meegenomen en helaas weet ik ook niet wanneer deze verbeteringen worden uitgevoerd. Ik zal vragen of dit issue ook meegenomen wordt.

Ik zie ook geen avatars meer...is dit een instelling of zijn er meerdere die dit hebben 😕

Hoi Martijn®,

Ik zie wel gewoon avatars. Ben benieuwd of anderen dit ook ervaren.

Groetjes,

Alex
Reputatie 7
Badge +9
Nu heb ik een antwoord. Wel een ietwat onbevredigend antwoord, maar er zal wel een technische achtergrond achterzitten.

Als je graag een emoticon in je te wijzigen reactie wil plakken.....het kan wel hoor....



Onder het schermpje waarin je je reactie wijzigt, staat nog een ander scherm 'Reactie'. Daar kan je gewoon een emoticon openen en deze vervolgens met je muis slepen in je 'reactie wijzigen' scherm. En dan heppie toch je emoticon(s).

Badge +6
Als je graag een emoticon in je te wijzigen reactie wil plakken.....het kan wel hoor....



Onder het schermpje waarin je je reactie wijzigt, staat nog een ander scherm 'Reactie'. Daar kan je gewoon een emoticon openen en deze vervolgens met je muis slepen in je 'reactie wijzigen' scherm. En dan heppie toch je emoticon(s).



Dank je wel voor je tip De Leon en fijn dat je er weer bent 🙂.
Reputatie 7
Even testen.... 🆒

Edit: Ja, het werkt.... 

.
Reputatie 7
Badge +9
 Dank je wel voor je tip De Leon en fijn dat je er weer bent .

Thanks Natascha. Zoals je al gemerkt hebt, treedt er met enige regelmaat een ernstige aanval van forum fatigue op.        :rolleyes:
Badge +6
Even testen.... 🆒

Edit: Ja, het werkt.... 

.


Fijn dat het werkt 🙂
Badge +6
 

Thanks Natascha. Zoals je al gemerkt hebt, treedt er met enige regelmaat een ernstige aanval van forum fatigue op.        :rolleyes:


Hahaha!!! Dat heb ik inderdaad gemerkt.

Reageer