.

Beantwoord

Gebruikersnaam

  • 28 December 2014
  • 7 reacties
  • 736 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo Simyo.

Jullie vragen ons, mij om feedback,.
Heeft dit zo wel enig zin? :(😕


Mijn topic https://forum.simyo.nl/over-simyo-80/privacy-waarschuwing-kiezen-gebruikersnaam-forum-20130/

 had ik geplaatst omdat ik regelmatig zag/zie dat mensen hun 06 nummer als gebruiksnaam opgeven.
Zou het niet mogelijk zijn om bijvoorbeeld als regel bij het kiezen van de gebruikersnaam bijvoorbeeld 4 cijfers als max toe te staan? (beveiliging)
En bij het forum in de tekst aan te geven geen persoonlijke gegevens......😕

Ik hoop echt dat jullie hier iets aan zullen doen. Meedenken wordt op deze wijze niet gestimuleerd, voor mij althans....

Friesian
icon

Beste antwoord door Tiury 30 December 2014, 11:02

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hoi  Friesian,

Goed dat je dit aangeeft.
Dit ook weer ter sprake geweest tijdens de Simyo meeting en we wachten nog op terugkoppeling.

Wordt nu wel tijd heh 😉
Reputatie 7
Lijkt mij een zinvolle en terechte kritische noot c.q. opmerking!
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Friesian,

Wat jammer dat je het gevoel hebt dat we niets met je suggesties doen. Ik hoop dat je begrijpt dat wijzigingen niet per direct kunnen worden toegepast op de website, maar dat hier vaak iets systeemtechnisch behoorlijk voor moet veranderen. In dit geval is het niet zo makkelijk als het lijkt, maar we zijn er wel degelijk mee bezig 🙂!

Uiteindelijk willen wij moderators ook niet dat privégegevens van klanten openbaar op internet komen te staan.

Toevoeging:

Er staat al wel een poosje een melding bij het aanmaken van een forumaccount:

http://i58.tinypic.com/rbf9fs.jpg
Beste Tiury.

Even terug in de tijd....

Hoi Friesian,

Begrijp mij niet verkeerd, ik vind het heel goed dat je dit aangeeft!  Alle suggesties, tips, op- en aanmerkingen zijn meer dan welkom. Als je nog meer ideeën hebt, dan mag je die altijd plaatsen. Kim zal je binnenkort een terugkoppeling geven 


Over per direct spreek ik niet, dat begrijp ik natuurlijk zoiets vraagt tijd.
Maar binnenkort, wanneer zou dat dan zijn? Over 2 dagen gaan we over de half jaar grens.
Wanneer zou er dan een terugkoppeling worden gegeven.

Geef ik kritiek dan doe ik dat consequent en eerlijk. (zit in de natuur van dit paerd)
Dit kan in mijn ogen beter, sorry maar zo denk ik erover.

Friesian
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Friesian,

Dat is inderdaad niet netjes van ons. Een welgemeende excuses vanuit het gehele team.

Soms zien ook wij iets over het hoofd, dan mag je ons er wel eerder op aanspreken hoor. We spreken elkaar tenslotte bijna dagelijks.;)
Maak je/jullie maar geen illusie ook ik kan fouten maken.
Gebeurt dit, schroom dan niet om me eens ff goed de waarheid te zeggen. :D 
Een mens, ho huuj een Friesian horse heeft dat graag. 🆒

Friesian
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Friesian,

Dat is waar 😮 We kunnen inderdaad allemaal fouten maken.

Nog de beste wensen voor het nieuwe jaar 😃

Reageer