.

Beantwoord

Gaat Simyo 4G ondersteunen

  • 19 September 2013
  • 4 reacties
  • 8911 Bekeken

Badge
Na IOS 7 zou alle Iphone 5 ook  4 G aan kunnen. Gaat Simyo deze ook ondersteunen?
icon

Beste antwoord door Natascha 20 September 2013, 13:31

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Ik kreeg zojuist een update van mijn netwerkinstellingen. Nu staat er onder Instellingen > Mobiel Netwerk de optie:
"Schakel 4G in" waar eerst 3G stond. Betekent dit dat 4G op KPN/Simyo nu wordt ondersteund???


Hoi dpz, welkom op het Simyo forum :)

Helaas blijft het gissen of Simyo 4G gaat ondersteunen...


@Nielsiejjj92; bedankt voor het meehelpen
Reputatie 3
Badge +5
Ik kreeg zojuist een update van mijn netwerkinstellingen. Nu staat er onder Instellingen > Mobiel Netwerk de optie:
"Schakel 4G in" waar eerst 3G stond. Betekent dit dat 4G op KPN/Simyo nu wordt ondersteund???


Dit betekent dat je 4G kunt gebruiken waar er dekking is met een provider die 4G ondersteund.
Echter ondersteund Simyo (nog) geen 4G dus is dit niet mogelijk. Maar je toestel is in ieder geval al geschikt 😉
Ik kreeg zojuist een update van mijn netwerkinstellingen. Nu staat er onder Instellingen > Mobiel Netwerk de optie:
"Schakel 4G in" waar eerst 3G stond. Betekent dit dat 4G op KPN/Simyo nu wordt ondersteund???
Badge +6
Na IOS 7 zou alle Iphone 5 ook  4 G aan kunnen. Gaat Simyo deze ook ondersteunen?

Hoi Eigenwijze,

Het is helaas 😞 nog niet bekend of en wanneer Simyo 4G gaan aanbieden. Zodra er meer bekend is zullen wij dit laten weten.

Reageer