.

Beantwoord

Foutmelding als ik uitlog. Wat nu?

  • 15 December 2015
  • 7 reacties
  • 217 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9
De laatste paar keer als ik uitlog krijg ik dit te zien. Geen groot probleem, het uitloggen lukt desondanks, maar er is toch iets niet helemaal in orde lijkt me.

icon

Beste antwoord door Angela 16 December 2015, 15:06

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Bedankt dat je laat weten dat het opgelost lijkt te zijn 🙂! Ik geef Dries even een schouderklopje!

Groetjes, Tiury
Reputatie 7
Badge +9
Het probleem lijkt te zijn opgelost.
Reputatie 7
Badge +9
Uhm...had die melding ook. In Scotty zijn geval handelde het waarschijnlijk om dat het Beam me up, Scotty niet helemaal gelukt is. 😛
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Scotsman,

Goed nieuws! Na wat uitzoekwerk is het probleem gevonden en ondertussen ook opgelost. Zou je het eens willen proberen om te kijken of jij het ook niet meer tegenkomt?

Groetjes,
Angela
Reputatie 7
Badge +10
Bedankt Scotsman! We hebben hier getest en we hebben hetzelfde probleem weten te vinden! Ondertussen hebben we het bij onze grote vriend Dries neergelegd. Hij gaat ervoor zorgen dat de juiste personen zich met dit probleem gaan bemoeien.

Bedankt nogmaals voor het doorgeven!

Groetjes,
Angela
Reputatie 7
Badge +9
Nee, alleen als ik het forum verlaat. Ik gebruik Safari op een Mac met OS X 10.11.2.



Het blijkt trouwens dat ik dan wel van het forum ben uitgelogd, maar nog steeds ingelogd ben in Mijn Simyo.

Ik weet niet hoe het bij anderen is, maar door in te loggen op het forum ben ik meteen ook ingelogd in Mijn Simyo, die twee gaan dus kennelijk samen.

Maar als ik inlog op Mijn Simyo en weer uitlog, dan krijg ik de eerdergenoemde melding niet. Door in te loggen op Mijn Simyo ben ik niet ook ingelogd op het forum, dus in dit geval zijn die twee niet gekoppeld.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Scotsman,

Hmm, daar lijkt inderdaad iets niet helemaal goed te gaan. Ik ga Alex even de opdracht geven om dit uit te zoeken 😉 Kun je mij vertellen via welke browser je dit probleem hebt en welke versie je van deze browser gebruikt? Krijg je deze melding nog op andere punten binnen Mijn Simyo.

Bedankt voor je feedback hierover!

Groetjes,
Angela

Reageer