.

Forum op iPad

  • 13 August 2014
  • 10 reacties
  • 557 Bekeken

Reputatie 7
Er is/was hier of wordt/werd hier regelmatig over gepraat, maar is er al iets bekend over de werkbaarheid van het forum op een iPad? Nog steeds is het knap lastig en vervelend werkbaar/werkzaam op een iPad.

10 reacties

Badge +6
Hoi RicoK,

Dàt ga ik eens voor je checken bij de ontwikkelaars van het forum, ik kom hier bij je op terug! 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Er is/was hier of wordt/werd hier regelmatig over gepraat, maar is er al iets bekend over de werkbaarheid van het forum op een iPad? Nog steeds is het knap lastig en vervelend werkbaar/werkzaam op een iPad.

Wat gaat er precies lastig, RicoK? Ikzelf zit er ook regelmatig op op mijn iPad. Er is sowieso een speciale app waardoor je het forum sterk versimpeld ziet. Zonder die app zie je het forum overigens ook zo 'versimpeld' op de iPad.  Dat vind ik niet prettig. Je kunt ook niet bij smiley's enz. Daarom leeg ik de cache totaal van de iPad en zet 'm op desktop versie gebruiken en dan zie ik het forum helemaal normaal zoals je het ook op je PC ziet. En zo kun je er ook mee werken dan. Enige 'lastige' is wel dat smiley's altijd vooraan gezet worden.

En het volgende heeft niet alleen met de iPad te maken maar merk het ook op mijn laptop. Wat ik als vrij lastig ervaar is, dat je -vooral als je uitgelogd bent- de laatst geposte berichten niet meer ziet / kunt lezen. Vaak pas na een kwartier-half uur ofzo. Het spookt dus nog steeds een beetje hier....http://www.kolobok.us/smiles/icq/shok.gif
Reputatie 4
Badge +8
Ik vind het ook erg vervelend in te loggen op dit forum als ik met de iPad werk.
@ de leon

Dat laatste wat je beschrijft heb ik ook na uitloggen, maar om er buiten te laten het merk Apple/Samsung speelt bijvoorbeeld de afmeting een rol?
Want ik heb een Galaxy Tab 2 10.1.
Ik log wel gewoon in op de site van het forum.
Heeft bijvoorbeeld 7" invloed op werking?
Badge +6
Hoi RicoK en de rest ;)

Op de iPad wordt nu de mobiele versie van het forum 'aangeboden'. We zouden er wellicht voor kunnen kiezen om de desktop versie te gebruiken op de iPad.

Nu ben ik erg benieuwd wat er precies allemaal lastig gaat en vervelend werkt op de iPad?
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Kim, die mobiele versie is voor iemand die vaker op het forum komt niet prettig om mee te werken. Te beperkt. Voor even snel wel bruikbaar.

De desktopversie krijg ik -met wat moeite- wel in beeld op de iPad. Maar de smiley's zijn daar niet goed bruikbaar en als je uitgelogd bent (en soms ook niet) dan krijg je de laatste postings niet te zien in een topic. In het hoofdforum zie je wel dat er iemand (naam dus) iets gepost heeft maar je krijgt dat niet te zien. Pas na een kwartier / half uur. Zoiets. Bovendien 'schiet' de desktopversie te pas en te onpas in die beperkte mobiel versie.
Reputatie 4
Badge +8
Heb Simyo ereaf gegooid op de iPad en getracht de nieuwe versie uit de iTunes store te downloaden, kan die helaas niet vinden. Ben ik blind, dom of blond, of alledrie?
Reputatie 4
Badge +8
Waar itunes store staat lees appstore.
Badge +8
Hoi Koorelle,

Hij moet er gewoon zijn, hoor. 😕
Zoek je op Mijn Simyo?

Groetjes,
Charlene
Reputatie 5
Badge +10
Hoi allemaal,

Zouden jullie liever de desktop versie ipv de mobiele versie op een tablet zien?

Ik kan nagaan of ik dit kan wijzigen.

Groetjes,

Alex

Reageer