.

Beantwoord

forum niet mogelijk met IE8?

  • 12 January 2014
  • 6 reacties
  • 1236 Bekeken

Badge
  • Actief Simyaan
  • 74 reacties
Regelmatig werk ik (nog) op een XP machine met IE8 als browser, geen andere browser beschikbaar.
Het is dan niet mogelijk een reactie op het forum te plaatsen, maar er volgt ook geen foutmelding (als in, u werkt met een verouderde browser ofzo). Ook kan ik nergens op de website van Simyo vinden dat sommige browsers niet worden ondersteund.

Ik kan een bericht typen, maar als ik op "plaats bericht" druk gebeurt er gewoon niets...
icon

Beste antwoord door Ernst 13 January 2014, 17:26

Bekijk originele reactie

6 reacties

Badge +6
Hoi dcl,

Ik ga voor je uitzoeken of het klopt dat er problemen zijn met het gebruik van het Simyo forum in Internet Explorer 8, zou je misschien kunnen doorgeven in welke versie van IE8 je dit probleem ondervindt? 🙂
Reputatie 5
Badge +11
Regelmatig werk ik (nog) op een XP machine met IE8 als browser, geen andere browser beschikbaar.
Het is dan niet mogelijk een reactie op het forum te plaatsen, maar er volgt ook geen foutmelding (als in, u werkt met een verouderde browser ofzo). Ook kan ik nergens op de website van Simyo vinden dat sommige browsers niet worden ondersteund.

Ik kan een bericht typen, maar als ik op "plaats bericht" druk gebeurt er gewoon niets...


Hoi dcl,

Er worden inderdaad geen meldingen gemaakt als een browser of besturingssysteem verouderd is of dreigt te raken.
Niet door onze websites in ieder geval. Websites doen dat sowieso niet standaard, geloof ik.
Het nadeel van XP is dat dat nu of in de nabije toekomst niet meer ondersteund gaat worden en je dan ook geen automatische updates meer ontvangt van Windows.
Ik raad je aan om op de site van Microsoft de nieuwste versie van Internet Exploren te downloaden.
Met versie 8 loop je nu namelijk 3 versies en 5 jaar achter op de nieuwste versies. Dat is een zeer aannemelijke oorzaak de problemen die je ondervind op het forum.
Beste dcl,
Ik weet niet of je iets hebt aan de opmerkingen van de moderators. Ik heb nog wel eens problemen met de IE browser opgelost zien worden door de compatibility mode aan of juist uit te zetten, maar ik weet niet of dat helpt. Anders kan je natuurlijk voor Windows XP veel veiliger een andere browser als chrome of firefox. Het zou goed kunnen dat deze een moderne versie leveren met ondersteuning voor XP. Dat is veel veiliger dan een verouderde versie van IE.
Reputatie 5
Badge +11
Beste dcl,
Ik weet niet of je iets hebt aan de opmerkingen van de moderators. Ik heb nog wel eens problemen met de IE browser opgelost zien worden door de compatibility mode aan of juist uit te zetten, maar ik weet niet of dat helpt. Anders kan je natuurlijk voor Windows XP veel veiliger een andere browser als chrome of firefox. Het zou goed kunnen dat deze een moderne versie leveren met ondersteuning voor XP. Dat is veel veiliger dan een verouderde versie van IE.


Hi Rnieuwendijk, bedankt voor het meedenken 🙂 Ik hoop dat het zal helpen!
Badge
Excuus, vergeten te reageren. Bedankt voor jullie reacties.

Thuis heb ik geen problemen, maar op het werk zit ik nog vast aan IE8 en mag ik natuurlijk niet zelf een andere browser installeren. Bovendien speelt dit probleem natuurlijk zelden, omdat ik thuis de forums bezoek en dus niet onder werktijd. Een heel enkele keer speelt dit maar.
Maar ik was wel benieuwd waardoor het kwam.
Badge +8
Excuus, vergeten te reageren. Bedankt voor jullie reacties.

Thuis heb ik geen problemen, maar op het werk zit ik nog vast aan IE8 en mag ik natuurlijk niet zelf een andere browser installeren. Bovendien speelt dit probleem natuurlijk zelden, omdat ik thuis de forums bezoek en dus niet onder werktijd. Een heel enkele keer speelt dit maar.
Maar ik was wel benieuwd waardoor het kwam.


Hoi dcl,

Gelukkig is het dus maar sporadisch dat je hiermee te maken hebt. :)
Dat is wel fijn om te horen. Dan mogen ze op je werk ook wel eens vernieuwen ;)

Groetjes,
Charlene

Reageer