.

Beantwoord

Forum account inlog werkt niet. Wat nu?


Goedemorgen,

Dit is nu het derde account dat ik heb aangemaakt voor het forum. Dit op het derde email adres, want op de eerste twee email adressen zou al een account bestaan. Dat klopt ook, alleen is het onmogelijk om daar mee in te loggen. Dit probleem had ik een paar weken geleden ook al ervaren toen ik een vraag over nummerwijziging had.

Het probleem is dat je alleen een nieuw account kan aanmaken, maar niet met een bestaand account kan inloggen. Als ik op inloggen klik kom ik elke keer weer op het loginscherm van Mijn Simyo uit, waar je dus moet inloggen met je telefoonnummer. Ook als ik daarna naar Forum ga en via daar wil inloggen kom ik weer op het Mijn Simyo loginscherm terecht. Alleen als ik een reactie wil plaatsen kom ik op een scherm uit waar je alleen een nieuw forum account kan aanmaken.

Waarom is het forumaccount niet gewoon je Simyo account? Een apart Forum account is veel te verwarrend en het werkt bovendien niet eens.. Mijn email adressen zijn ondertussen op.. :?
icon

Beste antwoord door Anonymous 5 May 2016, 11:23

Bekijk originele reactie

12 reacties

Beste Rudolfdezoveelste.

Het mijn simyo account zou wanneer je op de forumpagina bent toegang moeten geven op het forum. Probeer eens onderaan de mobiele versie of het daar wel mee lukt.
Er is GEEN afzonderlijke forumaccount en een Mijn Simyo account.

Bovenaan linkse de streepjes (mobiele site) geeft toegang tot menu.. Ben benieuwd naar resultaat.

Normaal gesproken kun je wel meerdere 06 nummers hebben en heb je genoeg aan 1 forumaccount.:)
En welke browser gebruik je? Chrome of.........?
Ik gebruik Firefox. Ik heb net de mobiele versie even geprobeerd, en als ik op het forum uitlog en weer wil inloggen, wordt ik wederom naar de Mijn Simyo login geleid waar je met je mobiele nummer moet inloggen. Een login voor het forum bestaat gewoon niet. Dit bericht kon ik intypen door op de link van het mailtje te klikken waardoor ik schijnbaar automatisch op het forum inlog. Anders had ik dit antwoordt niet eens meer kunnen geven. Er zit dus een fundamentele fout in het Forum login systeem.
Probeer eens cache legen en cookies wissen..... Het forum werkt het beste via Chrome.
De inlog van Mijn Simyo en het forum zijn identiek. Zo kunnen moderators aan de hand van je forumnaam zien wie je bent als klant. Firefox geeft inderdaad vaker problemen met deze site. Chrome is zoals Friesian al zei, het beste.
De inlog van Mijn Simyo en het forum zijn identiek.
Uitgezonderd wanneer je meerdere nummers hebt. Je kunt òòk voor bijvoorbeeld de kids of zakelijk en privé extra nummers hebben als inlog op mijn Simyo.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Rudolfdezoveelste,

Wat lastig dat je zoveel problemen hebt met inloggen op het forum.

Zoals de mannen hier al aangeven, is het forumaccount hetzelfde als als je inlog op Mijn Simyo. Hier zou je gewoon mee moeten kunnen inloggen. Omdat jij jouw nummer hebt aangepast door middel van een nummerbehoud aanvraag, kun je niet meer inloggen met het oude account. Deze is namelijk gekoppeld aan het andere telefoonnummer en e-mailadres. Ik kan dit mailadres wijzigen en jouw nieuwe nummer op het oude account plaatsen.

Daarnaast wil ik je toch echt eens aanraden om Google Chrome te proberen. Als je de 'inlog-loop' blijft houden, ga ik het verder uitzoeken voor je.

@Friesian & Raytje, heel erg bedankt voor het meedenken!

Groetjes,
Angela
Iedereen bedankt voor de hulp en ideeën.
Blijkbaar blijft mijn huidige Rudolfdezooveelste account wel goed staan en hoef ik niet meer "apart" in te loggen.
Maar als een moderator mijn oude account met de naam Rudolf op het gmail adres wil koppelen aan m'n huidige nummer, graag!

Groetjes, Rudolf
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Rudolf,

Fijn dat het inloggen nu helemaal goed gaat!

Zojuist heb ik jouw oude account gekoppeld aan jouw nieuwe nummer. Als je nu inlogt op Mijn Simyo, zal je automatisch inloggen met je oude forumaccount. Kun je dit proberen en aan ons bevestigen? Bedankt alvast!

Groetjes,
Angela
Heb mijn cookies geleegd en nu verschijnt inderdaad mijn voorgaande account Rudolfus. Maar is het niet mogelijk mijn eerste account te koppelen, namelijk gewoon Rudolf? Die moet ook nog ergens zwerven..
Maar er zit vooruitgang in! 😉
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Rudolf,

Doen we gewoon! Ik moest even zoeken naar het account, maar ik heb hem gevonden. Daarna heb ik hem gekoppeld aan jouw telefoonnummer en gmail. Wil je het nog eens proberen?

Groetjes,
Angela
Badge
Ik kan er ook niet inkomen. Martha Kooistra-Bruinenberg
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Martha Kooistra,

Wat vervelend dat er iets mis lijkt te gaan! Waar kom je niet in, precies? Op het forum? Als je uitgebreider aangeeft wat er speelt, dan kan ik je een stuk gerichter helpen!

Groetjes,
Jihane

Reageer