.

Beantwoord

Forum account 2 werkt niet, waarom??

  • 24 October 2014
  • 11 reacties
  • 644 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi Simyo.

Met mijn 2e account (telefoonnummer) kan ik niet meer terecht op het forum, kan dat worden opgelost? 😕

Groet,
Friesian
icon

Beste antwoord door Alex 24 October 2014, 16:16

Bekijk originele reactie

11 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Wil je je alter ego op ons loslaten, Friesia? ;)

Had er ook ooit es last van maar kan het gelukkig goed in de hand houden nu. 😃
Reputatie 4
Badge +8
Over alter ego's gesproken; LR hebik al tijden niet gezien? Zouden zijn knijnen nog in leven zijn?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Friesian,

Ik heb even voor je uitgezocht waar dit aan ligt. Je hebt je op het forum met je 2e account aangemeld voordat nummerbehoud had plaats gevonden. Op 1 oktober is je tijdelijke telefoonnummer over gezet naar je te behouden telefoonnummer. Hierdoor is het niet meer mogelijk om met je eerdere account in te loggen. Je kunt alsnog met deze aansluiting inloggen als je je opnieuw registreert. Je zal dan wel een ander email adres moeten opgeven. Het mag dus geen email adres zijn wat al bekend is op het forum.

Dat laatste zou ik voor je kunnen aanpassen. Als je je opnieuw wilt registreren met dat email adres, pas ik iets in het systeem aan.

Laat je even weten wat ik voor je kan doen?

Groetjes,

Alex
Hoi Alex.

Ik zal het straks proberen of het lukt met een ander emailadres, bedankt voor je snelle reactie.

Groet,
Friesian

@ koorelle

LR ken ik niet, van zijn knijnen weet ik niks, maar ik moet zeggen dat ut stikt van de gatengravers met lange flaporen. 
Reputatie 4
Badge +8
Hahaha ????????????
Hoi Alex.

Tijd voor een update. Registratie met voor mijn 2e nummer al gekozen accountnaam met een nieuw mailadres lukte niet.
Het lukte pas na een nieuwe accountnaam, waarmee ik dus wel kan inloggen.

Groet,
Friesian
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Friesian,

Als ik het zo begrijp is het nu opgelost? Of wil je dat ik je accountnaam verander naar je oude accountnaam? 🙂
Hi Tiury.

Zoals ik al schreef nieuwe naam werdt/wordt geaccepteerd.  Iets wat goed is moet je goed laten.... Farmerswisdom
. 🆒:p

Groet,
Friesian
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Friesian,

Ik zal er dan vooral vanaf blijven 😉 haha.
Mijn dank is groot.......op
Surprise........ :D What would it be?🆒😕


Anyplace anywhere anytime. 🆒
(Met dank aan Nena & Kim  Wilde)
Reputatie 6
Badge +10
Thanks ladies!

https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRfTy274tMdJ9tNFNiPfhjKizPNfUL-jiHPCVlpLh_JnkQoyRKX

Reageer