Stuur een chatbericht

Met een chatgesprek heb je snel antwoord op je vraag. Doordeweeks zitten wij van 09:00-20:00 klaar om direct te reageren op jouw berichtjes. En in het weekend van 10:00-17:00.

Bel ons als je er echt niet uit komt

Wij spreken je graag! Daarom zijn we doordeweeks telefonisch bereikbaar tussen 09:00-17:30. Hieronder vind je het juiste nummer:

• Als je Simyo klant bent: bel 1200 (gratis met je Simyo nummer)
  • Als je geen klant bent: bel 0800-8007 (gratis voor iedereen)
  • Als je in het buitenland bent: bel +31 20 2003007 (lokaal tarief en kosten van je abonnement)

Stel je vraag via WhatsApp

Snel antwoord op je vraag? Stuur ons een appje en we helpen je binnen 15 minuten! Op werkdagen zitten we van 9:00 tot 20:00 voor je klaar. In het weekend van 10:00 tot 17:00.

Hoe werkt het?

Voeg ons nummer 0651000054 toe aan je contacten op je telefoon Stuur ons een berichtje. Vermeld daarin meteen je naam, adres en geboortedatum, dan kunnen we je nog sneller helpen.

Goed om te weten

Wanneer je ons berichten via WhatsApp stuurt, gelden de gebruiksvoorwaarden en het privacybeleid van WhatsApp.

Let op: om je privacy te beschermen kan je via WhatsApp geen vragen stellen over je factuur of een betaling.

Je wil je oude vertrouwde telefoonnummer meenemen naar Simyo. Dat snappen wij maar al te goed. We regelen het graag voor je. En helemaal gratis.

Als de aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd, wordt je aansluiting bij je vorige provider automatisch opgezegd.

Dat kan! Met ons Sim Only abonnement kan je maandelijks gratis je bundels wijzigen, zowel naar boven als naar beneden. Je wijzigt je bundels op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo App. Ga naar het kopje Overzicht, klik op ´bundels aanpassen´ en kies de bundels die het beste bij je passen. Van student tot ouders en kinderen, die flexibiliteit is ideaal voor iedereen!

Zowel je bel- als je internetbundel is geldig in de EU en een aantal andere landen (zone 1). Je kan dus bellen, sms’en en internetten vanuit je bundel, precies zoals je thuis gewend bent. Zijn je bundels op? Dan kan je extra minuten of MB’s bijkopen. Zo kan je weer zorgeloos vanuit je bundel bellen, sms’en en internetten. En voorkom je kosten buiten je bundel.

Let op: Bellen vanuit Nederland naar een buitenlands nummer in de EU valt niet binnen de bundel. Bijvoorbeeld: je belt vanuit Nederland een restaurant in Spanje om een tafel te reserveren. Je betaalt hiervoor het buitenbundeltarief van € 0,23 per minuut. Zie onze tarievenpagina voor meer informatie.

Downloaden doe je maximaal met 256 Mbps, uploaden met maximaal 150 Mbps. Is je telefoon niet 4G ready? Geen zorgen, je maakt dan automatisch gebruik van 3G. De snelheid in de praktijk is afhankelijk van het type telefoon, de drukte op een zendmast en van de dekking in het gebied.

Simyo maakt gebruik van het netwerk van KPN. Zo profiteer jij van het betrouwbare KPN netwerk, waar je ook bent. Dit geldt voor bellen, sms'en en internetten. Er is geen verschil in netwerkdekking voor klanten van KPN en klanten van Simyo. Controleer hier de dekking in jouw regio.

eSIM is een digitale simkaart. Je hebt dus geen plastic kaartje meer nodig om te kunnen bellen, internetten of sms’en. Handig en slim! eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart, maar deze zit al ingebouwd in je telefoon. Als je telefoon eSIM ondersteunt kan je gebruikmaken van deze functie.

De voordelen van eSIM

eSIM heb je snel geïnstalleerd op je telefoon. Je hoeft niet meer te wachten tot je simkaart in je brievenbus valt, want je kan het gewoon installeren via de Mijn Simyo app. Dit betekent ook dat je ruimte hebt voor een extra simkaart in je telefoon. Zo kan je er dus voor kiezen om twee nummers op één telefoon te hebben: je Simyo eSIM nummer én een nummer met een fysieke simkaart. Dat is handig voor het schakelen tussen werk- en privénummers, of voor als je een lokale simkaart in het buitenland wil gebruiken. En natuurlijk: eSIM kan je niet kwijtraken. Het is snel, makkelijk en handig!

Hoe werkt het?

Je activeert eSIM eenvoudig met de Mijn Simyo app. Nieuw bij Simyo? Je krijgt je inloggegevens vlak nadat je je bestelling geplaatst hebt. Als je ingelogd bent in de Mijn Simyo app, hoef je alleen nog maar de stappen te volgen die je ziet verschijnen. Wij helpen je stap voor stap met de installatie van eSIM.

Heb je al een Simyo nummer? Dan log je in op de Mijn Simyo app. Je gaat naar je Instellingen en klikt dan op het tabblad Simkaart. Klik dan op ‘Activeer eSIM’ en je kan beginnen met de installatie!

Wordt eSIM op mijn telefoon ondersteund?

Welke telefoons Simyo eSIM ondersteunen kan je vinden op eSIM pagina. Er komen steeds meer toestellen bij, dus hou het goed in de gaten!

Hoeveel kost eSIM?

Helemaal niets! Je betaalt geen extra kosten voor het gebruiken van eSIM. Dat is dus mooi meegenomen!

Kan ik eSIM gebruiken op mijn smartwatch?

Op dit moment ondersteunen we deze functie nog niet. Wij zorgen ervoor dat deze informatie bijgewerkt wordt zodra dit verandert.

Wil je nog meer weten?

Op eSIM pagina vind je alles over eSIM.

De actieprijzen zijn geldig tot en met 30 november 2020. Deze actievoorwaarden gelden voor verschillende bundels.

• Als je tijdens de actieperiode (tot en met 30 november 2020) kiest voor een van de actiebundels, betaal je het bijbehorende bedrag tot je zelf van bundels wisselt. Als je na de actieperiode van bundels wisselt, kies je uit de bundels die we op dat moment aanbieden.
  • De actieprijzen zijn beschikbaar voor alle nieuwe en bestaande Simyo klanten. Als bestaande Simyo klant kan je de actiebundels kiezen via Mijn Simyo of de Mijn Simyo app.
  • Als je een nieuwe bestelling plaatst, betaal je aansluitkosten van € 14,99.
  • Simyo behoudt het recht om deze actievoorwaarden en actietarieven tussentijds te wijzigen.

Met Simyo Prepaid kan je je beltegoed op verschillende manieren opwaarderen. Je kan gebruik maken van onze snelle opwaardeerpagina. Je kan ook inloggen op Mijn Simyo of de Mijn Simyo app en opwaarderen via het tabblad Overzicht.

Het minimumbedrag waarmee je op kan waarderen is € 10, -. Na betaling waarderen we je tegoed binnen 5 minuten op. Je beltegoed is onbeperkt geldig, zolang je simkaart actief is. Lees hier hoe je jouw simkaart actief houdt.

Je beltegoed kan je 24 uur per dag online controleren. Dat doe je eenvoudig op Mijn Simyo of via de Mijn Simyo app. Nog geen Mijn Simyo app? Download ‘m in de App Store of de Google Play Store. Let op: het is niet mogelijk om via een telefoonnummer je beltegoed op te vragen.

Met je Prepaid simkaart kan je overal ter wereld bellen. Binnen de EU en een aantal andere landen (zone 1) bel en sms je voor hetzelfde tarief als in Nederland. Buiten zone 1 betaal je het tarief dat voor bijhorende zone geldt.

Internetten met je Prepaid simkaart kan overal ter wereld. Daarvoor moet je wel een internetbundel activeren op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo app. Deze bundels zijn altijd 30 dagen geldig.

Binnen de EU kan je de internetbundel gebruiken, precies zoals in Nederland. Meer informatie over internetten in het buitenland vind je hier.

eSIM is beschikbaar voor iedereen met een Sim Only abonnement. Of je al jaren gebruikmaakt van Sim Only of juist net aanschuift: eSIM is een optie voor jou. Als je al een Prepaid simkaart hebt, kan je ook kiezen voor eSIM. Daarover lees je hieronder meer. Alleen de allernieuwste smartphones ondersteunen eSIM. Het is daarom slim om eerst te checken of jouw telefoon geschikt is. Is je smartphone geschikt? Dan kan je aan de slag!

Ondersteunt je smartphone nog geen eSIM? Er worden steeds meer toestellen aan de lijst toegevoegd waarop je eSIM wel kan gebruiken. Hou deze pagina dus in de gaten. Hieronder vind je een lijst met de toestellen die we ondersteunen:

Apple:
iPhone Xs, iPhone Xs Max, iPhone Xr, iPhone 11, iPhone 11 Pro.

Ja, je kan je plastic simkaart verwisselen voor eSIM! Als je smartphone geschikt is voor eSIM, kan je op de Mijn Simyo app via Instellingen - Simkaart klikken op ‘Activeer eSIM’. Je activeert dan direct je digitale simkaart door de stappen te volgen. Als je klaar bent kan je je plastic simkaart uit je telefoon halen. Die heb je dan niet meer nodig.

Je betaalt niets extra voor eSIM! Bestel je een nieuw Sim Only abonnement? Je betaalt geen extra kosten voor eSIM. Ook voor onze bestaande klanten geldt dat je kosteloos je plastic simkaartje om kan ruilen voor eSIM.

Op dit moment ondersteunen we die functie van de Apple Watch nog niet. Wij zorgen ervoor dat deze pagina up to date blijft. Hou deze pagina in de gaten voor nieuws voor eSIM op je Apple Watch.

.

Feedback nieuwe forum? Laat het hier weten

Reputatie 5
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
Beste forumgebruiker,

Het vernieuwde Simyo forum staat online. Na ruim 3 jaar gebruik gemaakt te hebben van het eerdere forum, is het forum geheel vernieuwd. Kortgeleden heb ik al een aankondiging geplaatst in het topic Nieuw Simyo forum in ontwikkeling.

Ik wil je via dit topic graag de gelegenheid geven om feedback te delen. Kom je iets tegen wat niet klopt? Laat het dan hier weten. Heb je suggesties of verbeterpunten? Laat het hier weten. Vind je het vernieuwde forum een geweldige verbetering? Laat het dan ook hier weten :)

Om de feedback zo goed mogelijk te kunnen verwerken, is het belangrijk om zoveel mogelijk informatie door te geven. Wil je daarom rekening houden met de onderstaande punten?

Wat kom je precies tegen? Heeft het te maken met: layout, bug, copy/content of is het een vraag
Omschrijving:
URL pagina:
Mobiel: iOS/Android/Windows
Browser: Firefox / Chrome / IE / Safari +versienummer

Alvast bedankt voor het meedenken.

Groetjes,

Alex

100 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Nou, dat belooft iets. Gelijk al raak! In het privé bericht dat jij(Alex) mij stuurde is alles een link naar dat prive bericht!

Je moet het linkje in de kop wel beëindigen:
code:

Die link eindigt nergens! Prutsers :P

Edit(1): Dat kan wel eens heel leuk worden!
Reputatie 7
Badge +9
Ik mis wel de zoekfunctie waarbij je de topics terug kreeg waar jij recent in heb geantwoord. Dat is heel handig om topics ook na het beantwoorden nog even te kunnen volgen.

PS Like de post hierboven! Ik wil meer dan 1000000 likes! Ik heb er pas/maar 1000!

PPS Alex moet mij vrijdag rond 16:00 nog even bellen zodat ik hem kan uitleggen hoe je aan zoveel likes kom! (Technisch verhaal)

PPPS Post preview functie zou ook leuk zijn

PPPPS Reactie veld groter kunnen maken is ook denk ik wel gewenst, want ik raak het overzicht kwijt over hoeveel Ps ik nu heb.

PPPPPS <> <- tekens zijn niet te typen tussen [code]-tags

PPPPPPS hierboven staat "<> <- tekens zijn niet te typen tussen [code]-tags" als ik mijn post wijzig! Escaping gone wrong!

PPPPPPPS het volgende punt komt in een andere post. Wie doet de c-c-c-c-c-combo-breaker?
Reputatie 7
Badge +9
Visueel foutje:
Op windows 7, firefox 36.0.4, pagina: https://forum.simyo.nl/settings/profile
"Your settings are saved" bij het aanpassen van mijn eigen profiel. Daar hoort natuurlijk een Nederlandse tekst!
Wanneer ik inlog via Chrome, internet explorer moet ik nogmaals op inloggen klikken om ook echt ingelogd te zijn.
Firefox, same story.
Goed bezig, guys.:P
Log ik uit, dan ben ik nog steeds langer en langer online. Overzicht kwijt? .:D
Als paerdjuh niet is ingelogd hoe kan dan het paerdjuh online zijn?

Bij profiel staat.... Welke diensten gebruik je? 0,1
Dat zijn er wel heel weinig.:P

Wie heeft mijn handtekening verwijderd?

Vraag.
Had het oude forum niet gebruikt kunnen worden tot het nieuwe in orde was?
En Your settings are saved waar Groentjuh het over heeft
Kan het zijn dat InSided de boel na al die maanden nog niet op orde heeft, nog een beetje aan de knoppen zit?
Reputatie 5
Badge +10
Het nieuwe forum is even wennen.

Is het handtekeningen probleem met de mobiel verholpen in de nieuwe versie?

Wat ik ook mis in de nieuwe versie is dat het bericht wat er gepost is niet per mail meer mee wordt gezonden. Ik vond dit altijd erg fijn.
Komt dit terug?
Zojuist getest. De tekst wordt van een privebericht komt niet meer in de mail te staan.
Een zeer goede verbetering.

Maar hoe bestaat het 48 reacties of 2099, gaan we er een groot raadspel van maken?
Dat beloofd nogal wat te worden,waar zijn de tussenliggende suikerklontjes? :P:D

Het nieuwe forum ziet er wel goed uit, maar zal hier en daar nog wat bijgeschaafd moeten worden.
Zal wel goed komen...🆒
Nog iets gevonden. Klik ik op mijn profiel bekijken, dan zie ik.
Goedemorgen,

Net als Friesian ben ik al vanaf plm. 22.00 uur gisteravond online. Heel vreemd want ik log altijd uit en toch blijf ik online.
dubbel gepost
Reputatie 4
Badge +8
Ik vind het een frisse uitstraling hebben, met duidelijk lay-out.
Het is wel even wennen, waar je alles kunt vinden binnen het forum, al zal iedereen binnen een week of twee wel gewend zijn.
Uiteraard zullen er nog wel wat foutje opduiken of aanbevelingen vanuit het forum zelf, maar die zijn dan wel weer op te lossen of mee te nemen voor verdere verbetering van het forum.
Ik zelf vind het een overzichtelijk forum, met een frisse lay-out!
Reputatie 5
Badge +10
Als je op je mobiel bent en je klikt op de link van de mail. Kun je naar een topic gaan als het goed is.
Op de mobiel via Chrome, webpagina blijft met de link in de mail naar chrome. Krijg ik pak weg 10 seconden het bericht te zien waarna het verdwijnt melding "Deze pagina is niet gevonden"

Ook in een ander topic aangegeven. Het duurt langer voordat het forum geladen is.
Reputatie 7
Badge +9
Nog meer bug!
Tussen "Gerelateerde topics" staan topics van afgeschermde forums, zoals het geheime Simyo train forum!

Ik vind het topic "https://forum.simyo.nl/mijn-simyo-and-mijn-simyo-app-63/waarom-lukt-niet-om-mijn-bund" echt leuk! Ik kan hem gelukkig niet zien, maar het topic bestaan EN heeft 3 reacties!

Dit topic verschijnt als volgt in "Gerelateerde topics": "Layout "Plaats nieuw topic" pagina in forum" De " zijn leuke vervangingen voor "!

HTML injection mogelijk bij toevoegen van tags bij het maken van een topic. Gelukkig wel goed afgehandeld bij het tonen van html tags. Kwaliteit van de bescherming tegen HTML-injecties is ZEER slecht, nergens nog iets gevaarlijks gevonden, maar ik ga hier ook geen algehele pentest op doen. Dat is immers niet echt wenselijk op deze omgeving!

Beetje last van dubbele HTML escaping in dit topic. En serieus is alles tussen < en > slecht, want alles tussen die 2 tekens verdwijnt!

Het "Diensten" in het profiel is ook hartstikke leuk! Zoals hierboven staat daar standaard niets, 0, 1 of 0,1. In mijn profiel werkt het wel naar behoren. Of misschien niet?!
Ik vind het jammer dat er niet is gekozen om de tekst op te maken in ‘wysiwyg’ .
Reputatie 7
*Ik vind de laadtijd traag.

*Mis de handtekening (gevonden inmiddels)

*Op de mobiel is het bij WP niet meer te doen, in ieder geval stuk lastiger.
Badge
Ik zie nu dat je hier dingen kan door geven die niet werken. Ik heb net in het 'stel je vraag' forum een opmerking gemaakt, dat een topic van mij nu ineens onvindbaar is:

https://forum.simyo.nl/mijn-simyo-and-mijn-simyo-app-63/waarom-krijg-error-klikken-op-mijn-simyo-26646-new/

Dit topic is belangrijk (voor mij) want er is nog geen oplossing voor het probleem dat ik daar aankaart.
Kan het terug?

Thanks a lot!
Marius
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Marius1976,

Het kan voorkomen dat 'oude' links niet helemaal meer goed werken. Ik zie dat jouw link werkt als je -new aan het einde weghaalt 🙂. '-new' was een omschrijving die we op dit forum niet meer werkt:

https://forum.simyo.nl/mijn-simyo-mijn-simyo-app-63/waarom-krijg-error-klikken-op-mijn-simyo-26646 (zo dus wel ;))

(Ik geef ook meteen antwoord op je vraag. Ernst had een poosje terug inderdaad gevraagd hoe het vorderde, maar jou hiervan niet op de hoogte gebracht. Sorry daarvoor)
Reputatie 5
Badge +10
Hoi allemaal,

Allereerst allemaal heel erg bedankt voor alle scherpe feedback. Ik ben sinds vorige week bezig om alles te verzamelen, te melden en te bespreken. Daarom wil ik jullie graag even een update geven van een aantal issues. Zie onderstaand lijstje.

- Groentjuh - Privé bericht wordt getoond als gehele link. HTML code klopt niet – Hier wordt momenteel naar gekeken
- Groentjuh – Issue met like button – Hier hebben Groentjuh, technische dienst en ik telefonisch contact over gehad. Hier wordt momenteel aan gewerkt.
- Groentjuh - "Your settings are saved" bij het aanpassen van mijn eigen profiel – Dit zal worden aangepast naar een Nederlandse tekst

- Friesian en meerdere forumleden – inloggen werkt niet soepel. Moet 2 keer op inloggen klikken – Dit is sinds vorige week gelukkig opgelost
- Friesian en Lynx – Uitgelogd, maar toch nog zichtbaar als ‘online’ op het forum – Het is niet mogelijk om iemand real time te tonen. Daarom hebben we de tekst aangepast van ‘Wie is er online?’ naar ‘Recent online’
- Friesian – welke diensten gebruik je. Daar staat 0,1 – Deze setting werkt momenteel niet goed, maar zal worden aangepast.
- Friesian, maikel.twinnie en Raytje – Oude handtekening niet meer zichtbaar – Dit is gemeld. Alle handtekeningen welke op het oude forum zichtbaar waren, zullen alsnog worden terug gezet door ons systeem. Dat betekent dat je nieuw gekozen handtekening wordt overschreden (Verwachting eind volgende week).
- Friesian – het aantal reacties wat je naast iemand avatar ziet staan of op de voorpagina van het forum komt niet overeen met de aantallen welke je terug ziet op je profielpagina – Dit klopt inderdaad niet. Ook hier wordt momenteel naar gekeken en het zal worden opgelost.

Feedback elders op het forum aangekaart:

- Groene reputatie balkjes zijn verdwenen – Deze worden alsnog terug gezet (Verwachting eind volgende week).
- Feedback knop op mobiel zat de knop voor het geven van een reactie in de weg – opgelost
- Verder zijn er de afgelopen week meerdere schoonheidsfoutjes weggewerkt. Zo was moderator Ruud eerder niet zichtbaar onderaan het forum en stonden er nog wat kleine spelfoutjes hier en daar.

Ik zie ook nog enkele vragen en suggesties in jullie reacties terugkomen. Ook hier zal ik zo snel mogelijk op terugkomen.

Nogmaals bedankt voor alle feedback! 😃 Mocht je nog iets tegenkomen, laat het dan vooral weten.

Groetjes,

Alex
Reputatie 5
Badge +10
Let op!

Alle handtekeningen zijn terug gezet. In tegenstelling tot wat ik eerder zei (de nieuwe handtekening zou worden overschreden) blijft de nieuwe handtekening actief als je die had ingesteld.

Groetjes,

Alex
Reputatie 5
Badge +10
Vind het jammer dat je er geen enter meer in kunt plaatsen.
Nu is het langer en een beetje onoverzichtelijk vind ik persoonlijk.
Ik ben benieuwd wat hier Groentjuh van maakt.
Wat gaat hier fout? Samsung tablet...
In mijn mail krijg ik te zien, .......... heeft een reactie geplaatst op jouw topic:.
Terwijl het niet mijn topic is, vreemde woordkeuze.
Reputatie 7
Badge +9
Friesian: Das een render foutje 😛 Desktop versie op een android tablet is niet nagekeken...
Reputatie 7
Ik kan dus geen topics meer openen op mijn Lumia. (had ik al aangegeven 🙂 )

De reputatiepunten zijn weg?
ff een klein testje tussendoor op tabletjuh.:8
Nog iets geinigs gevonden, je kunt jezelf een reputatiepunt geven.
Nu ik dit heb aangegeven, is nu door mijn toedoen mijn reputatie om zeep geholpen? :P:D:D:D
Zo maar in korte tijd 1 punt extra hierzo.
Is die gozer, correctie, is dat paerdjuh ff goed bezig. :P:P:D:cool:

Reageer