.

Feedback en opmerkingen over de website van Simyo

  • 7 December 2011
  • 16 reacties
  • 1710 Bekeken

Badge +3
Op Simyo.nl vind je informatie over al onze diensten, kun je deze aanschaffen en beheer je je instellingen via Mijn Simyo.

Heb jij suggesties voor onze website? Of vind je 'm juist goed? Laat het ons hier weten!

16 reacties

Badge +3
ik heb een paar suggesties mischien!! (maar dat zal wel afgekeurd zijn..)
1: Er moet eigenlijk een sms-bundel komen
en 2: dat de minimum beltegoed vanaf 5 euro moet zijn,

en voor de rest ben ik er heeel blij mee! :)

(behalve dat ik het gevoel heb dat de per seconde facturatie niet echt in orde is..)
Badge
(behalve dat ik het gevoel heb dat de per seconde facturatie niet echt in orde is..)

Die ervaring heb ik hier ook, maar volgens de klantenservice van Simyo klopt het wel, voorbeeld;


11-07-2011 11:24 Gesprek naar 06*knip* 00:04:48 € -0.83

288 seconden * 0,25 cent (oude tarief 15/60) = 72 + 10 cent = 0,82



Uiteraard gaat het hier maar om 1 cent (maar een heleboel centen..), helaas tot 2 maal toe geen verklaring gekregen van de klantenservice van Simyo. Nu er een forum is, ben ik ook zeer benieuwd hoe de ervaringen van anderen hiermee is. Ik bel zelf heel weinig (althans mobiel) dus ik heb niet veel voorbeelden waar het mis bij kan gaan. Maar in hoeverre ik het kan zien is het maar 'n heel klein deel wat niet klopt.
Reputatie 3
Badge +5
Heeft dat niet iets met afronding te maken?
Reputatie 3
Badge +5
Er stond een klein foutje op de site Ruud, die heb ik al getweet naar Kim dus ga ik vanuit dat dat vanzelf opgelost wordt.
Badge +3
rik@
Waarom kan niemand in de vredesnaam ervoor zorgen dat het beter zal moeten afgerond??
dit is toch niet normaal of wel soms?? en met de klantenservice komen we ook geen steek verder 😞
Badge +2
Zou de tekst op het forum van licht grijs misschien naar zwart kunnen? Dan is het makkelijker te lezen. Dit probleem ervaar ik op meerdere pc's / laptops.
Badge +3
Ik had eerder antwoord gekregen van Ruud dat de beltegoed niet in een winkel kan gekocht worden maar ik heb wel een idee want waarom kan je geen KPN beltegoed laten krijgen op je simyo aansluiting? Want simyo is powered by KPN?
Badge +2
Wat handig zou zijn is op de homepage al buttons te plaatsen naar Facebook en Twitter. Het is nu onduidelijk waar jullie mee te bereiken zijn. Je moet eerst naar Over Simyo -> Contact.
Badge +3
Wij klanten schrijven een idee voor simyo maar daarin tegen zegt simyo niks ervan terug?
Badge
(behalve dat ik het gevoel heb dat de per seconde facturatie niet echt in orde is..) Die ervaring heb ik hier ook, maar volgens de klantenservice van Simyo klopt het wel, voorbeeld; 11-07-2011 11:24 Gesprek naar 06*knip* 00:04:48 € -0.83 288 seconden * 0,25 cent (oude tarief 15/60) = 72 + 10 cent = 0,82 Uiteraard gaat het hier maar om 1 cent (maar een heleboel centen..), helaas tot 2 maal toe geen verklaring gekregen van de klantenservice van Simyo. Nu er een forum is, ben ik ook zeer benieuwd hoe de ervaringen van anderen hiermee is. Ik bel zelf heel weinig (althans mobiel) dus ik heb niet veel voorbeelden waar het mis bij kan gaan. Maar in hoeverre ik het kan zien is het maar 'n heel klein deel wat niet klopt.


KlantenGEENservice reageert niet of heel erg dom! Is net KPN
Badge
Er stond een klein foutje op de site Ruud, die heb ik al getweet naar Kim dus ga ik vanuit dat dat vanzelf opgelost wordt.


Reken daar nou gewoon maar niet op joh!
Badge
Wij klanten schrijven een idee voor simyo maar daarin tegen zegt simyo niks ervan terug?




Is net KPN de GEEnservice van SimNO is precies hetzelfde. Kop in het zand en veel veren in eigen reet steken.
Badge +3
Hmmm......weet jij welke prepaid provider wel betrouwbaar is?

Update@ het schijnt dat Vodafone ook goed werkt maar KPN is beter dan Vodafone....en t-mobile is al helemaal slecht,

Gaat lekker zo,
Badge
Kan de Simyo website er ook een toestel onafhankelijk mobiele versie komen.Dus geen app.
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum emtral,

Wat bedoel je precies met je vraag? Bedoel je dat je wilt weten of onze webpagina ook via je mobiel inzichtbaar is?

Groetjes,

Alex
Badge
Die ervaring heb ik hier ook, maar volgens de klantenservice van Simyo klopt het wel, voorbeeld;


11-07-2011 11:24 Gesprek naar 06*knip* 00:04:48 € -0.83

288 seconden * 0,25 cent (oude tarief 15/60) = 72 + 10 cent = 0,82



Uiteraard gaat het hier maar om 1 cent (maar een heleboel centen..), helaas tot 2 maal toe geen verklaring gekregen van de klantenservice van Simyo. Nu er een forum is, ben ik ook zeer benieuwd hoe de ervaringen van anderen hiermee is. Ik bel zelf heel weinig (althans mobiel) dus ik heb niet veel voorbeelden waar het mis bij kan gaan. Maar in hoeverre ik het kan zien is het maar 'n heel klein deel wat niet klopt.


Bijna 'n jaar later en nog geen inhoudelijk reactie van Simyo.
 
Overigens zijn al mijn gesprekken over 2012, tot nu toe, wel correct afgerond, misschien heeft dit te maken met dat het maarliefst 11 gesprekken (binnenland)  zijn geweest.

Reageer