.

Beantwoord

Favorieten toevoegen op het forum

  • 15 September 2014
  • 5 reacties
  • 1226 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik weet niet of deze vraag al gesteld is, daarom stel ik hem.
Wanneer ik naar mijn profiel ga dan staat daar mijn reacties en mijn topics.
Wat ik mis is de mogelijkheid om bepaalde topics als favoriet aan te merken, zodat deze voor mij gemakkelijker zijn terug te vinden..
Nu moet ik als voorbeeld zoeken in mijn reacties om de voor mij belangrijke te vinden.

Graag verneem ik van forumleden hoe zij daar tegenover staan.
En natuurlijk ook van Simyo.
Zou dus een extra voorziening niet handig zijn om bepaalde topics voor jezelf als favoriet aan te kunnen merken en bij het profiel terug te vinden zijn?
icon

Beste antwoord door Ernst 16 September 2014, 16:29

Bekijk originele reactie

5 reacties

Toch even voor de duidelijkheid, ik wil hiermee niet zeggen dit moet gebeuren dat is uiteraard aan Simyo.
Maar het is misschien de moeite waard om over na te denken.
Reputatie 5
Badge +11
Hi friesian,

Wat een leuke suggestie 🙂 Ik vind het eerlijk gezegd best een goed idee.
Ik durf je echt niet te zeggen of het überhaupt kan en of we het gaan doen, mocht het kunnen, maar ik heb het doorgegeven.

Je kunt je al wel abonneren op een topic, wist je dat al? Is niet helemaal hetzelfde, maar misschien kun je er iets mee?

Andere ideeën van jou en andere forumgebruikers zijn en blijven natuurlijk ook altijd welkom!
Omdat ik toch benieuwd ben hoe andere forumleden/superusers hierover denken, breng ik dit topic nogmaals onder de aandacht...:rolleyes: 
Badge +1
Aan mij heb je ook een voorstander Friesian
Frans
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Friesian,

Goed dat je dit topic nog een keer onder de aandacht brengt. Ik ben ook wel benieuwd wat andere forumleden hier van vinden 😮 Zelf denk ik dat het leuk en handig kan zijn.

Frans Steffin, leuk dat je een reactie hebt gegeven 🙂 Jij bent hier dus voor.

Zijn er ook andere forumleden die dit een goed idee vinden of juist niet?

Reageer