.

Beantwoord

Factuur komt in spambox, wat nu?

  • 19 January 2015
  • 3 reacties
  • 1540 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
De factuur mail van Simyo kwam afgelopen week in mijn gmail spam. Niet handig natuurlijk want die zou ik de mail zo maar over het hoofd kunnen zien. Niet in dit geval dus, maar met mails in de spam ben wel wat voorzichtiger. Dus ik ga niet zo maar op links klikken. Eerst even kijken waar die naar verwijzen...
Hmm, myclang.com? en geen simyo.nl, zo als ik zou verwachten. Wat is dat nu weer? Na even googlen bleek dit dan toch ok te zijn, maar het lijkt me wel een verbeterpuntje voor Simyo...
icon

Beste antwoord door Naomi 20 January 2015, 13:49

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 4
Badge +10
Hoi Sebo, welkom op het Simyo forum!

Je topic heb ik verplaatst naar het subforum Over Simyo. Zo blijft het forum overzichtelijk :)

Vervelend dat er verwarring is over je factuurmail.
Je kunt instellen welke e-mails in je spambox terechtkomen. Aan de afzender kun je zien dat het van Simyo afkomstig is. De afzender [email]no_replay@simyo.nl[/email] is van ons.

Ik raad je aan deze afzender als veilig te markeren. Je factuurmails komen dan in je eigen box terecht.
Als je klinkt op de link, dan gaat dit inderdaad via Clang. Het beste kun je kijken naar de afzender [email]no_replay@simyo.nl[/email] :)

Geef je door of het is gelukt?
Wat een fout antwoord zeg.

Ten eerste lijkt het me no_reply@symio.nl te zijn.
En dan vervolgens zeggen die te whitelisten is ook niet wat je wilt. Het is eenvoudig mails te versturen met willekeurig welke gewenste afzender.

Beter lijkt me een betere/bekendere partner te gebruiken dan Clang en de mails beter op te stellen, zodat er minder spam punten aan worden gegeven.

Bij mij was het overigens de nieuwsbrief ipv de factuur die in mijn spam terecht komt.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Yeronimo,

Welkom op het Simyo Forum!

Geen zorgen! 🙂 Dit is een zeer oud topic. Intussen zijn de e-mails herkenbaar. Als ze toch in de spambox terecht komen, dan kun je aangeven bij je mail-instellingen dat dit niet de bedoeling is. Op die manier komen de mailtjes terecht waar ze moeten! Het is een probleem dat te maken heeft met allerlei algoritmes en dergelijke. Ik snap dat je dit tot op de bodem wilt uitzoeken, maar ik ben bang dat er niets anders op zit dan te markeren dat de Simyo-mailtjes veilig zijn.

We bijten niet 🙂

Heb je nog andere vragen?

Groetjes,
Jihane

Reageer