.

Beantwoord

English section

  • 13 April 2013
  • 3 reacties
  • 1622 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9
Ik heb de indruk dat een groot aantal buitenlanders die voor kortere of langere duur in Nederland verblijven Simyo een aantrekkelijke provider voor mobiele telefonie en internet vinden. Om het voor hun makkelijker te maken om eventuele problemen hier in dit Nederlandstalige forum aan de orde te stellen (zoals bekend, is dat vaak de snelse en meest efficiente manier om een antwoord en/of oplossing van Simyo te krijgen), stel ik voor om een English section te creeren. Zoals ik heb gemerkt, hebben de meeste moderatoren geen probleem met het communiceren in het Engels.

I sense that for many foreigners who are temporarily resident in the Netherlands, Simyo is an attractive (low-cost) provider of mobile calls and internet services. To make it easier for those who don't speak Dutch very well, or not at all, and who are experiencing problems relating to Simyo, I propose to create a dedicated English language section in this forum. I've seen a few responses in English from moderators before, so at least some of them will have no problem replying to posts in English.
icon

Beste antwoord door Alex 16 April 2013, 15:36

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Scotsman,

Bedoel je dan een apart Engels forum binnen dit forum? Dat vind dat persoonlijk zeker geen slecht idee. Je zou dan bijvoorbeeld de belangrijkste FAQ's daar kunnen verwerken. Of zie jij het anders? Zou je het breder willen trekken naar de hele website bijvoorbeeld?

Groetjes,

Alex
Reputatie 7
Badge +9
Ik dacht inderdaad aan een Engelstalig forum binnen dit forum waar alle vragen en problemen betreffende het gebruik van een Simyo aansluiting aan de orde kunnen komen. Simyo klanten die slecht of geen Nederlands spreken zullen altijd een kleine minderheid vormen, dus ik verwacht dat het niet zal stormlopen. Inderdaad zouden de belangrijkste FAQ's daar, na vertaling in het Engels, een plaats kunnen krijgen. De hele website tweetalig maken lijkt me "overkill".
Badge +6
Hoi Scotsman,

Ik zal je idee voorleggen aan de desbetreffende afdeling. Zij zullen hierover gaan beslissen of je idee wel of niet zal worden uitgewerkt.

Reageer