.

Beantwoord

Emails met bijlagen aan de klantenservice komen niet door

  • 2 September 2013
  • 1 reactie
  • 759 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Sinds hedenmiddag tracht ik een email met bijlage te versturen aan de klantenservice om een blokkering ongedaan te krijgen. Ook het insluiten van een bijlage via de Simyo contact pagina is niet mogelijk. Zowel vanuit een Hetnet als een XS4ALL account worden de emails vertraagd. Als test heb ik een lege email verstuurd aan de klantservice. Jawel, binnen 1 minuut een ontvangstbevestiging retour (ticket #551582). Gaarne verneem ik wat voor soort beleid hier achter schuil gaat. Ook verneem ik hoe een email met bijlage aan de klantenserviceverstuurd dient te worden die wel zal aankomen?
icon

Beste antwoord door Charlene 3 September 2013, 14:34

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +8
Sinds hedenmiddag tracht ik een email met bijlage te versturen aan de klantenservice om een blokkering ongedaan te krijgen. Ook het insluiten van een bijlage via de Simyo contact pagina is niet mogelijk. Zowel vanuit een Hetnet als een XS4ALL account worden de emails vertraagd. Als test heb ik een lege email verstuurd aan de klantservice. Jawel, binnen 1 minuut een ontvangstbevestiging retour (ticket #551582). Gaarne verneem ik wat voor soort beleid hier achter schuil gaat. Ook verneem ik hoe een email met bijlage aan de klantenserviceverstuurd dient te worden die wel zal aankomen?

Hoi M4B,

Welkom op het forum:)

Wat lastig dat het niet lukte om snel en makkelijk een bijlage te versturen. Er is geen speciaal beleid dat bijlages in de email tegenhoudt. Ook wij hebben de informatie het liefst zo snel mogelijk binnen. Wanneer je een email stuurt naar [email]klantenservice@simyo.nl[/email], kun je daar een bijlage toevoegen zoals je gewend bent. Over het algemeen kan het wel langer duren voor een email met een groot bestand verzonden is/binnenkomt. Wellicht dat je daar mee te maken had.
Ik zie dat je betaalbewijs inmiddels verwerkt is, en dat je vanmorgen weer bent aangesloten.

Groetjes,
Charlene

Reageer