.

Emails gericht aan oude gebruikersnaam

  • 9 June 2015
  • 6 reacties
  • 190 Bekeken

Hoi Mods,

Ik krijg e-mails gericht aan m'n oude forumnaam Raytje1 dat er is gereageerd op een bepaald topic.
Deze mails komen binnen op m'n @live.nl mailbox en verwijzen naar een bepaald topic.
Dit was die ik zojuist kreeg maar de laatste reactie die ik zie is van Ernst een jaar geleden en niet van Scotsman zoals in de mail staat.

Dus A het klopt niet en B ik gebruik deze gebruikersnaam niet.

Kan dit gewist worden?

6 reacties

Grappig!! Wijs je er zelf andere klanten op dat moderators ernaar streven binnen een dag te reageren. En nu zie ik vragen die na mij gesteld zijn al als beantwoord 😞 :P




Vergeten jullie mij niet :?;)
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Raytje,

Dat komt denk ik door mij :)

Ik kwam een aantal oude topics tegen die beantwoord waren maar nog als 'vraag' openstonden. Hierbij had ik een van de geplaatste reacties als antwoord gemarkeerd, zonder rekening te houden dat er e-mail verstuurd ging worden over een nieuwe geplaatste reactie. Excuses voor de verwarring.

Je oude e-mailadres kan ik aanpassen in een fictieve zodat je geen berichten meer ontvangt over je oude forumnaam.
Reputatie 3
Badge +7
Grappig!! Wijs je er zelf andere klanten op dat moderators ernaar streven binnen een dag te reageren. En nu zie ik vragen die na mij gesteld zijn al als beantwoord 😞 :P
Vergeten jullie mij niet :?;)


Haha, nee. Ik was al bezig met het beantwoorden van je vraag. 😃
Haha, snelle reactie in ene :P

Maar ja graag. Jullie weten het hele @live.nl adres waaraan Raytje1 aan gekoppeld is toch?
Reputatie 3
Badge +7
Haha, snelle reactie in ene :P

Maar ja graag. Jullie weten het hele @live.nl adres waaraan Raytje1 aan gekoppeld is toch?


Ja, dat is bekend hier. Ik heb het net voor je aangepast 🙂
Dank u wel.. 😃

Reageer