.

Beantwoord

email nog niet beantwoord

  • 1 April 2014
  • 4 reacties
  • 1366 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Hallo.

Ik had jullie een klacht gestuurd via de mail. En toen kreeg ik een mail met 'binnen 3 werkdagen krijgt u antwoord''. Tot op heden nog geen antwoord gekregen en de klacht heb ik op de 26e verstuurd.

Daarbij had ik nog een vraag.

Ik zit nu al 1,5 jaar bij jullie en heb een abbonement.
Nou zag ik dat jullie ook prepaid hebben.
Kan ik (meteen) overstappen en mijn abbonement beïndigen?

vrgr
icon

Beste antwoord door Charlene 2 April 2014, 16:34

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge +8
Hoi Yv1,

Ik zie dat je email op 31-3-2014 is beantwoord. Heb je die email niet ontvangen? Dan zal ik hem nog een keertje sturen :)
Als je van sim only wilt overstappen naar prepaid, dan doe je dat op de volgende manier. Niet zelf opzeggen, dan kan er niks mis gaan :)

Heb ik je vragen hiermee beantwoord?

Groetjes, Charlene
Hoi Yv1,

Ik zie dat je email op 31-3-2014 is beantwoord. Heb je die email niet ontvangen? Dan zal ik hem nog een keertje sturen :)
Als je van sim only wilt overstappen naar prepaid, dan doe je dat op de volgende manier. Niet zelf opzeggen, dan kan er niks mis gaan :)

Heb ik je vragen hiermee beantwoord?

Groetjes, Charlene


De mail heb ik niet ontvangen, zou hem graag nog een keer ontvangen.

Bedankt voor de snelle reactie!
nog 1 vraagje, als ik dan overstap, zitten daar dan uberhaupt nog kosten aan verbonden? want zo te lezen krijg ik geen nieuwe simkaart maar houd ik deze gewoon. En gaat de factuur dan automatisch over op de prepaid? En zodra ik bericht krijg dat het overgezet is, gaat het dan ook meteen in? En kan ik dan nog steeds mijn statistieken zien qua verbruik? Alvast bedankt!!
Badge +8
Hoi Yv1,

Ik heb je de email reeds opnieuw verzonden. Zou je eens in de Spam folder kunnen kijken of we daar terecht komen?
Je krijgt wel een nieuwe simkaart want de eerste stap die je neemt is het bestellen van een Prepaid sim. Dat kost je €5 maar daar krijg je beltegoed voor terug. Wanneer je nummer overgaat, stopt je abonnement. Je krijgt dan nog 1 laatste factuur en daarna heb je een prepaid aansluiting. :)

Heb ik het zo goed uitgelegd?

Groetjes, Charlene

Reageer