.

Beantwoord

Een bedankje

  • 28 March 2014
  • 1 reactie
  • 1118 Bekeken

Beste medewerkers van Simyo.

Ineens was mijn 3G verdwenen en wat ik ook deed, het kwam niet meer terug.
Een keer of drie gebeld met Simyo, maar wij kwamen er niet uit.
Tot dat Aurilio aan de lijn kwam en hij mij alles uitlegde. Hij stuurde mij ook via de mail de gebruiksaanwijzing en ja hoor, 3G doet het weer!!
Heel erg bedankt Aurilio!

Corrie Visser.
icon

Beste antwoord door Dries 31 March 2014, 13:00

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 2
Badge +6
Hoi corrievisser,

Wat leuk dat je je bedankje op het forum doorgeeft, welkom :)

Ik heb je bedankje doorgestuurd naar Aurilio! Heel fijn dat alles nu duidelijk is en dat je weer gebruik kunt maken van 3G 🙂 Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, dan kun je ook altijd op het forum terecht 🙂

Reageer