.

Donkerder letters graag...

  • 26 January 2012
  • 7 reacties
  • 1274 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 17 reacties
Het is nu een (licht)grijze kleur....is niet zo goed te lezen, vind ik.

7 reacties

Badge +2
Hi J@ant,

Wij hebben dit al doorgegeven aan het team dat ons forum onderhoudt. Dit zal zo snel mogelijk worden aangepast.

Groetjes,

Arie
Badge +1
ja staat ook op mijn lijstje met opmerkingen... thanks
Het is nu een half jaar verder. Een paar regels aanpassen in de stylesheets moet toch niet zo moeilijk zijn?
Reputatie 7
Badge +9
Misschien is het geen First in, first out lijstje... Inderdaad slordig dat het nog steeds niet is opgelost...
Reputatie 5
Badge +10
Het is nu een half jaar verder. Een paar regels aanpassen in de stylesheets moet toch niet zo moeilijk zijn?

Welkom op het forum Yoo,

Het lettertype is aangepast. Vrij kort na de meldingen hier van. Vind je het nog steeds te licht? Ik zal ook eens inventariseren hoe de anderen hier over denken.

Groetjes,

Alex
Het is beter dan voorheen. Maar aan de reactie van Groentjuh te lezen, ben ik niet de enige die vind het nog beter kan. 

Webdeveloppers zijn vaak jonge mensen  met goede ogen en goede monitoren. Als je wat ouder bent  of een monitoren met matige inkijkhoeken of lage contrastratio, dan wordt het een heel ander verhaal.
Badge +6
Beste Yoo,

Ik zal het doorgeven aan de technische afdeling om de letters nog wat donkerder te maken.

Reageer