Ja, het het goedkoopste prepaid en als het eenmaal werkt is het allemaal perfect, maar we de klant die iets ander wil dan ie heeft. Dan ga je (raar he?) naar www.simyo.nl Maar dan... Ik weet het ik zeur, maar ik denk dat iets professioneler werken ook in jullie belang is.
Dode link.
Log in met telefoonnummer en wachtwoord. Klik dan op de witte tab Toestelshop, (dus niet op de oranje tab Shop) Echt, gewoon slordig!
Geen toegang tot forum.
Log in met telefoonnummer en wachtwoord. Kies tabblad selfservice en kies rechts onderaan, onder Contact opnemen met Simyo voor Forum. Probeer vervolgens een vraag te stellen op het forum, dus kies stel je vraag en dan Plaats een nieuw topic. Gevolg: alhoewel reeds ingelogd, kom je op de inlogpagina. Daar kun je echter niet inloggen, want op de plaats waar normaliter mobiel nummer en wachtwoord wordt ingevuld staat nu: ***LABEL@USERS.FIRT_NAME*** en ***LABEL@USERS.LAST_NAME*** met daarachter een link uitloggen mijn Simyo.
Proberen we het nog eens, kennelijk moet ik eerst registreren. Klik in het forum op registreren. Gevolg is echter de zelfde vreemde pagina. Onderzoek (maar welke gewone gebruiker kan dat) wijst uit dat het forum alleen werkt als je zonder in te loggen gaat naar Klantenservice => forum. Daar moet je dan inloggen met mobiel nummer en wachtwoord, maat moet een gebruiker dit echt allemaal snappen?
Kan aanvraag nummerbehoud niet annuleren.
Augustus 2009 wilde ik mijn voormalig LowCall nummer over zetten naar het gewone Simyo prepaid tarief. Ik vroeg nummerbehoud aan voor het voormalig LowCall nummer, maar dat was onmogelijk. Ok, kan ik me iets bij voorstellen, maar sindsdien staat boven mijn persoonlijke pagina de mededeling Om je huidige mobiele nummer mee te nemen, moet je het nummerbehoudsformulier nog invullen. Vloeit geen bloed uit, maar is gewoon niet goed. Als er een proces niet kan worden afgerond, behoort het gewoon te kunnen worden geannuleerd.
Voormalig LowCall nummer...
Log in met het voormalig LowCall nummer en wachtwoord. Kies dan onder Huidige instellingen voor Bellen informatienummers, Bellen in en naar het buitenland of Internet op je mobiel/MMS. In alle gevallen krijg je dan de onzinnige mededeling over het aanzetten van Voicemail. Uiterst ergerlijk!
Als prepaid gebruiker een micro simkaart aanvragen.
Daar is op de website geen enkele informatie over te vinden. Na in de wacht hangen op 1200 bestaat een grote kans dat de bereidwillige medewerker vergeet te vragen of je een abonnement hebt of prepaid. Die fout kan gemaakt worden en zal dus vroeg of laat gemaakt worden, daar kun je een medewerker niet op aankijken. (Geen kwaliteitsprocedures!) Gevolg: verkeerde SIM toegestuurd, na lange tijd goede SIM en met excuses de kosten retour. Prima! Maar ook na plaatsen nieuwe SIM weer 48 uur niet kunnen betalen via ING (Veiligheid na SIM wisseling!) Had allemaal voorkomen kunnen worden als de juiste informatie gewoon op de website staat. Of is dat niet "gewoon"?
Internet op je mobiel aanzetten.
Ik zet het aan en krijg een verhaal over vier SMSjes die ik binnen een kwartier moet accepteren en het toestel dat daarna opnieuw uit en weer aan moet worden gezet. Ik wacht braaf er gebeurt niets. Nee, niet zeggen dat het zonder dat werkt. Dat heb ik uiteindelijk wel ontdekt. Maar er behoort niets ontdekt moeten worden. Gewoon volledige up to date informatie verstrekken!
Stel je over dit alles vragen dan
Krijg je te horen hoe iets wél werkt. Dat wel, maar het probleem wordt niet structureel opgelost en dat is ergerlijk voor de klant (in de wacht hangen, op antwoord E-mail wachten) en onnodig belastend voor de helpdesk. Kan dat echt niet iets meer professioneel?
Kom, doe er eens iets aan, in het kader van een 7 jarig jubileum!
Beste antwoord door Alex
Bekijk originele reactie