.

Beantwoord

'dode links' in de website...

  • 20 January 2014
  • 1 reactie
  • 850 Bekeken

Badge
Het kan beroepsdeformatie zijn natuurliojk, maar het komt heel raar over als je op 'contact' in de app klikt je naar een 404 pagina gestuurd wordt.
Of als je in de factuurpagina zit en je op de 'FAQ' drukt, er niks gebeurt (anders dan dat de focus naar de top van de pagina verspringt).

Nog een vreemde; ik vul de vragen in om me aan te melden op het forum, druk op verzenden en krijg dan een doodlopende 'bedankt' pagina. Geen uitleg of redirect naar het forum of een pagina waar ik weer verder kan met waarvoor ik was gekomen.

Apart, met ruimte voor verbetering lijkt me.
icon

Beste antwoord door Kevin1 21 January 2014, 10:56

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +3
Het kan beroepsdeformatie zijn natuurliojk, maar het komt heel raar over als je op 'contact' in de app klikt je naar een 404 pagina gestuurd wordt.
Of als je in de factuurpagina zit en je op de 'FAQ' drukt, er niks gebeurt (anders dan dat de focus naar de top van de pagina verspringt).

Nog een vreemde; ik vul de vragen in om me aan te melden op het forum, druk op verzenden en krijg dan een doodlopende 'bedankt' pagina. Geen uitleg of redirect naar het forum of een pagina waar ik weer verder kan met waarvoor ik was gekomen.

Apart, met ruimte voor verbetering lijkt me.


Hoi PixlPushr,

Wat goed dat je met al deze kleine puntjes komt die moeten worden verbeterd. Dit zijn dingen die snel over het hoofd gezien kunnen worden wanneer we alleen naar de grote lijnen kijken. Dank je wel hiervoor.

De dode linkjes zijn we deels al mee bezig, andere zal ik bij de betreffende personen neerleggen.

Ik ga natuurlijk over de app en ben dan ook razend benieuwd welke knop 'contact' je bedoelt. Naar mijn weten zit die knop er niet in, maar misschien bedoel je een andere knop? Zou je het in ieder geval willen tonen door een screenshot in dit topic te plaatsen? Een dode link in de app kan natuurlijk niet! 😃

Reageer