.

Dit is mijn verlanglijstje tegen hoge kosten.

  • 27 May 2015
  • 1 reactie
  • 127 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Het staat al langer als nummer 1 op mijn verlanglijstje, heb er nooit een geheim van gemaakt.
Wordt het alleen al gezien de recente gebeurtenissen met de app geen tijd voor een bescherming tegen hoge kosten?
Hetzij dataplafond/belplafond, of data knijpen bij beiden de optie extra minuten/data te kunnen kopen...
De meesten onder ons kijken vooral naar de stand van de app.
In de huidige tijd is het mijns inziens onmisbaar om een adequate bescherming te hebben!
Ik zou het bijzonder jammer vinden wanneer simyo hier niet op inspeelt!:8
Zeker bij een budgetprovider maar ook andere providers zitten niet stil daarom zou dit mijns inziens toekomstige klanten lokken en/of klanten behouden.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +11
Hi Friesian,

Ik heb je topic even verplaatst naar het subforum Over Simyo. Daar past ie nét wat beter, vind ik.

Zoals dat gaat met verlanglijstjes, wordt nooit alles ingewilligd. Als je álles wilt hebben, zal je teleurgesteld blijven worden.
In de huidige tijd is het mijns inziens onmisbaar om een adequate bescherming te hebben!

In de huidige tijd kun je juist zélf voorkomen dat je verrast wordt. Je kunt vaak op je telefoon een limiet instellen en er zijn talloze apps die je hiermee kunnen helpen.

Ook Simyo zit niet stil. We zitten nooit stil. Maar we denken eerst erg goed na voor we beslissingen maken 😉

Reageer