.

DEV: Toch nog een vraag/tip: de textarea's

  • 26 July 2017
  • 3 reacties
  • 165 Bekeken

Reputatie 5
Badge +6
Ik wil nog iets vragen maar alleen als de developers bij Simyo het willen, de vorige keer had ik een tip gegeven en die hadden jullie ook snel geïmplementeerd, nog dank daarvoor.
Toch nog een verbetering gevonden:
Als je/jullie de textarea willen vervangen door:

< p data-placeholder="Jouw reactie… (Je reactie staat openbaar. We raden je aan geen privégegevens te delen)" class="content" name="NewPostForm[pagetext]" id="NewPostForm_pagetext" contenteditable="true" style="min-height:90px; color: #7f98a5 !important;
font-size: 14px;
font-weight: normal;
font-style: normal;
resize: vertical;
-webkit-font-smoothing: antialiased;" > < /p >
Dan heb je een automatisch resizable input. een ding, de placeholder is dan op dit moment wel weg, dan zou je dat via CSS erbij kunnen zetten.

zoiets als:
p:empty:not(:focus)::before {
content: attr(data-placeholder);
}

Ik zie wel de form nog niet goed post met de p, weet niet waar dat precies aan ligt.
Als jullie het zouden meenemen en erin zetten, dat zou ik heeel erg op prijs stellen.

Groet Paul.

3 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hoi PaulH,

Super bedankt voor het meedenken!

Ik zal ervoor zorgen dat Angela je tip meekrijgt. Zij zal er vervolgens voor zorgen dat dit bij je juiste persoon komt, goed?

Sorry dat antwoord zo op zich liet wachten, het is inderdaad 'ietsje' drukker dan normaal. :P

@ Ray, thanks! :D

Groetjes,
Asma
Reputatie 5
Badge +6
Ja Ray dat had ik al door, als er niemand reageert dan weet ik ook altijd dat het niet is omdat ze niet willen reageren maar simpelweg omdat het immens druk is. Dit snap ik daarom dat ik ook gewoon wacht.

Groet Paul.
Paul,

Wegens de vakantiedrukte kan het wat langer duren alvorens je een reactie krijgt. Nog even geduld AUB 😛

Reageer