.

Beantwoord

de simyo app

  • 10 April 2013
  • 9 reacties
  • 6326 Bekeken

Badge
Heei allemaal,
Ik verheug me al een tijdje op de nieuwe simyo app
maar hij is er nog steeds niet. Op de site staat dat hij
er vanaf April zou zijn. Nou het is nu al een tijdje April.
Ik vraag me af waar hij blijft en of het klopt dat hij er nog 
niet is of dat ik gewoon niet goed zoek in de Appstore.

Groetjes Judith
icon

Beste antwoord door Alex 12 April 2013, 16:54

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hij is er nog niet, maar staat voor April gepland. Nog heel even geduld aub 🙂
Reputatie 1
Badge +2
Hou op, schei uit. Ik kijk vanaf 1 april dagelijks zo'n 7 keer in de Google Playstore. Loop onderhand al bij een psycholoog. Ik trek het gewoon niet langer. Wanneer komt die app??????!!!!
Waarschijnlijk komt de app op 30 april..

Beste Simyovrienden, wat Simyo kan kunnen wij ook hoor. Je automatische incasso terug laten storten en de factuur pas op de aller- aller- allerlaatste dag betalen 😉
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum JSCHKx,

We zijn de app nu aan het testen. Deze maand willen we de app dan ook graag lanceren.

Groetjes,

Alex
Wordt de app ook direct dan samen met Android en iOS gelanceerd op Windows Phone?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi CokeZero,

Ja dat is wel de insteek. De app zal dus direct beschikbaar zijn voor Android, iOS en Windows Phone (vanaf 😎.

Groetjes,

Alex
[quote]Hou op, schei uit. Ik kijk vanaf 1 april dagelijks zo'n 7 keer in de Google Playstore. Loop onderhand al bij een psycholoog. Ik trek het gewoon niet langer. Wanneer komt die app??????!!!!
Waarschijnlijk komt de app op 30 april..

tja best wel jammer dat het zo lang moet duuren thiis lijkt mij toch ook een stukje gebruikers gemak en service lijkt mij ,,,
Badge +6
Hoi Casper1966,

Zoals Moderator Alex al heeft aangegeven streven wij er naar de app voor eind april te lanceren.
Badge
begin nu toch heel langzaam erg boos te worden
er was een app die werkte werd goed bij gehoud door een prive persoon,
die is er mee gestopt omdat Simyo snel met een eigen app zou komen

word je vervolgens aan het lijntje gehouden
heb 4 simkaarten bij Simyo waar ik nu toch echt over begin te denken moet ik niet overstappen
en ja ik hoef niet te wachten wat ben ik blij dat ik maand contracten en prepay heb


SIMYO WORD WAKKER, DIT GAAT JULLIE KLANTEN KOSTEN

OF HOUDEN JULLIE WINTERSLAAP

als een prive persoon het kan,  of had hem dan nog even door kunnen laten gaan ,
Badge +6
Hoi Kees P,

Welkom op het forum!
Het lanceren van de app is helaas uitgesteld. Deze zal voor de zomer worden gelanceerd.

Reageer