.

De meningen zijn verdeeld over of Simyo de beste is.

  • 5 April 2019
  • 3 reacties
  • 542 Bekeken

Badge
Hallo aan wie dit leest.
Ik wil graag een paar kanttekeningen maken bij dat zelfgenoegzame van Simyo dat ze al tig keer de beste zijn. Ik ben het daar niet mee eens. Of je moet het opvatten als we zijn een van de minst slechte.
Wat beter kan:
  1. Tarieven, Symio is aan de dure kant
  2. Die vreselijke internetbundels. Duur, traag en tegoed vervalt (net zoals bij andere providers)
  3. Mailcontact met de klantenservice is stiekem geschrapt of verborgen?

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Als mede-klant wil ik hier best op reageren:
  1. Tarieven, Symio is aan de dure kant
  2. Die vreselijke internetbundels. Duur, traag en tegoed vervalt (net zoals bij andere providers)
  3. Mailcontact met de klantenservice is stiekem geschrapt of verborgen?

1: Tarieven kan altijd beter. Helaas komen lage tarieven soms met andere nadelen zoals bijvoorbeeld mindere service. Ik heb het liefst ook onbeperkt alles wereldwijd voor gratis 😉. Heb je specifieke tarieven die je duurt vindt? Wat zou jij daar een acceptabele/goedkope prijs voor vinden?
2: Gedeeltelijk is dat punt een aanvulling op punt 1. Daarnaast vindt je ze traag en vind je het jammer dat het tegoed vervalt. Heb jij prepaid of sim-only? Bij prepaid heb je geen 4G, maar bij sim-only wel. Daar zijn overigens ook de databundels goedkoper. Over de 4G snelheden heb ik op het forum nog niet veel klachten gezien.
3: Het emailformulier is niet te zien als medewerkers de chat bemannen. Dan kun je het live aan medewerkers vragen ipv via een contactformulier. Sneller antwoord is beter toch?
En een beller is nog sneller.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Kritische Burger!

We zijn natuurlijk erg blij met feedback! Ik wil nog wel even kort inhaken op het zelfgenoegzame. De Consumentenbond voert namelijk regelmatig uitgebreide tests uit, waaruit wij de afgelopen keer wederom als beste uit zijn komen rollen. Dat moeten we dan ook erkennen 🙂

Ik zal puntsgewijs je kritieken langsgaan:

  1. We zijn inderdaad wat duurder dan de concurrenten. Dat is waar! Wel bieden we heel veel flexibiliteit, een uitstekende klantenservice, en zijn we constant aan het bijspijkeren om ons product tot een hoger niveau te tillen.
  2. Wat jammer dat je ontevreden bent met het internetten! Jij gebruikt nu een Prepaid, waarbij de grootste internetbundel 1000 MB's bevat. Als je kijkt naar Sim Only abonnementen, hebben we bundels die variëren van 1000 tot aan 8000 MB's. Als je een Sim Only abonnement hebt én Simyo Compleet hebt (en dus een KPN vast aansluiting thuis), krijg je zelfs dubbele bundels zónder ook maar een cent extra te betalen. We gebruiken het betrouwbare KPN-netwerk, dus de gedachte dat jij traag internet zou hebben vind ik verontrustend! Merk je dat overal, of vooral thuis? Ik help je hier graag bij! Je internet hoort lekker snel te gaan.
  3. Je kunt áltijd contact opnemen met onze klantenservice! Tot en met 22:00 is er een chatter aanwezig, dus kun je een livechat starten. Je wordt dan letterlijk binnen één minuut geholpen. Ook op WhatsApp word je tot 22:00 geholpen, binnen 15 minuten. Als je via Facebook of Twitter een berichtje stuurt, word je ook snel geholpen tot 20:00. Na 22:00 is de chat-functie niet meer beschikbaar, en dan verschijnt het contactformulier. Dat is een e-mail! Als je die invult, komt dat als mail binnen in onze mailbox. Wil je graag e-mailen en niet chatten/WhatsAppen/Twitteren/Facebooken/bellen? Dat mag! Je kunt dan je e-mail versturen naar klantenservice@simyo.nl. Hou je er alleen wel rekening mee dat je dan iets langzamer geholpen wordt?
Ik hoop dat ik op deze manier adequaat genoeg op je punten gereageerd hebt, maar voel je altijd vrij om het dihaloog samen verder te voeren.

@ Groentjuh, dankjewel voor je uitgebreide reactie!

Groetjes,
Jihane

Reageer