waarom kan ik niet met simyo bellen?????
en waarom is mijn nummer geblokkeerd?????
ik wacht al een week op antwoord, kan dus al een week niet bellen.
graag spoedig reaktie.
gr.christian
Beste T.Snijder,
Ik zie in het systeem dat je contact hebt opgenomen met de klantenservice en dat er een creditering heeft plaatsgevonden.
De creditering zal je terug zien op je volgende factuur.
Ik zie in het systeem dat je contact hebt opgenomen met de klantenservice en dat er een creditering heeft plaatsgevonden.
De creditering zal je terug zien op je volgende factuur.
Ik heb bij u een abonement waarbij ik het internet sinds verleden jaar september heb uitgeschakeld in mijn instellingen.
Ik krijg sinds verleden jaar oktober steeds rekeningen waarop ook internet word berekend.
Hoe kan dit?
Ik krijg sinds verleden jaar oktober steeds rekeningen waarop ook internet word berekend.
Hoe kan dit?
''Alleen noodoproepen'' zou ook wel eens kunnen dat je geen/bijna geen verbinding met het netwerk. Misschien zit je in een gebied waar het bereik vaak wisseld of er is een storing/werkzaamheden.
+3
Hmmmmmm........Of mischien heb je 1x je factuur niet betaald om een reden en is je nummer opeens geblokkeerd???
voor het geval je prepaid hebt: als je 6 maanden niet hebt gebelt of ge-smst hebt dan wordt je telefoonnummer geblokeerd,
en als je beltegoed onder de nul staat dan kan je nog alleen via de website nog beltegoed bestellen,
en voor het geval je een abbonement hebt: dan heb ik echt geen idee!
ik heb een abonement
+3
voor het geval je prepaid hebt: als je 6 maanden niet hebt gebelt of ge-smst hebt dan wordt je telefoonnummer geblokeerd,
en als je beltegoed onder de nul staat dan kan je nog alleen via de website nog beltegoed bestellen,
en voor het geval je een abbonement hebt: dan heb ik echt geen idee!
en als je beltegoed onder de nul staat dan kan je nog alleen via de website nog beltegoed bestellen,
en voor het geval je een abbonement hebt: dan heb ik echt geen idee!
Kun je mij in een prive bericht voorzien van een telefoonnummer waarop ik je vandaag kan bereiken?
ja de melding is: alleen noodoproepen
Beste Kladien,
Krijg je een specifieke melding nadat je de simkaart in je toestel hebt geplaatst?
Wij zien namelijk geen blokkade of netwerk probleem.
Krijg je een specifieke melding nadat je de simkaart in je toestel hebt geplaatst?
Wij zien namelijk geen blokkade of netwerk probleem.
Hoi Kladien, je kan een prive bericht sturen door op de foto of naam van Bibi te klikken (links in het bericht van Bibi). Je komt dan op haar profielpagina. Rechts op deze pagina staat onder de foto van Bibi ´Stuur een prive bericht´. Succes!
hoe stuur ik een privebericht dan?
want telfonisch krijg ik echt nooit kontakt
want telfonisch krijg ik echt nooit kontakt
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.