.

Beantwoord

Complimenten aan Simyo

  • 12 November 2014
  • 7 reacties
  • 735 Bekeken

Badge +2
Weet niet waar het precies thuis hoort, maar wil het toch graag delen;

Bij deze mijn complimenten aan Simyo!
Net een jaar afgerond met een abonnement bij Simyo maar omdat ik van een andere provider een beter aanbod kreeg ben ik ook overgestapt. Helaas bij een provider waar het meer om kwantiteit dan kwaliteit gaat, nogal impulsief gekozen dus.

Het nummerbehoud ging al later dan gepland omdat de provider vergeten was naar het SIM nummer te vragen (fijn ook dat je daar pas 1,5 tot 2 weken later bericht van krijgt) 
Communicatie verder ging stroef, via e-mail en webcare wordt er bijzonder langzaam gereageerd waardoor je wel genoodzaakt was steeds het dure klantenservice nummer van ze te bellen. 
Omdat ik de simkaart al ruim van te voren had ben ik deze per ongeluk kwijt geraakt, mijn fout natuurlijk. Maar door dit geintje moest ik dus wel 80 KM naar hun winkel rijden voor een nieuwe. Vervolgens klopt het abonnement weer niet (qua tarief) al met al een hoop ellende en irritatie.
1x een mindere ervaring met Simyo gehad maar ook dit is gewoon uiteindelijk netjes opgelost.

Gelukkig bleek de "bedenktijd" in te gaan vanaf het moment dat de simkaart pas in ging (gisteren dus) en heb hier direct gebruik van gemaakt door contact op te nemen met Simyo voor het terugzetten van mijn nummer en aangezien ik nog binnen de 48 uur zat van nummer overname kon het vrij snel geregeld worden ofzo.  Dus een deze dagen wordt alles hersteld zoals het was en blijf ik gewoon "gezellig" nog een jaartje bij Simyo! :)


Afijn mijn complimenten aan Simyo voor het snel handelen voor het herstel en de vlotte service! Ik betaal dan toch liever iets meer wetende dat de kwaliteit gewoon goed is. 
icon

Beste antwoord door Ernst 13 November 2014, 14:34

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hi ColinC,

Ik heb dit topic met je compliment even in het subforum Over Simyo gezet. Ik denk dat ie daar het beste tussen past.

Wat leuk om te lezen 😮 Nu nog hopen dat dat terugzetten van je nummer goed gaat. De laatste geluiden die ik hierover gehoord heb zijn niet heel hoopgevend.
Fingers crossed!
Badge +2
Het kost je wat vrije uren en veel drammen op elk communicatie middel die er is 😛, maar uiteindelijk na een gesprek met KPN die m'n klacht had opgevangen is het contract vrijgegeven. 🙂
Reputatie 3
Badge +7
Hoi ColinC,

Ik heb zojuist contact gehad met KPN. Ze geven aan dat je aansluiting nu inderdaad contractvrij is. De aanvraag van vorige week was afgewezen om dit nog niet verwerkt was.

Wij zullen vandaag nog een nieuw verzoek indienen zodat je nummer zo snel mogelijk is overgezet naar Simyo.

Het plaatsen van een nieuwe bestelling is dan niet meer nodig. Het advies dat je afgelopen zaterdag per e-mail hebt ontvangen kan je negeren.

Ik zal je op de hoogte houden zodra ik meer weet over de omzetting.
Badge +2
Ow, wacht even. Toen ik jullie belde moest ik een nieuwe bestelling plaatsen.. Hoe zit dit precies? Kan het wel gekoppeld worden aan m'n oude account? (Bespaar ik toch weer 1 euro per maand mee haha)

Edit: Ik heb namelijk wel een nieuwe bestelling geplaatst... 
Reputatie 4
Badge +10
Hoi ColinC,

Ik zie inderdaad dat je een nieuwe bestelling hebt geplaatst. Dit is niet nodig. Je kunt deze nieuwe bestelling hier annuleren 😉 Je oude Simyo account wordt weer geheractiveerd. Dit betekent dat je je oude Simyo simkaart weer kan gebruiken. Haha het zit mee, inderdaad nog goedkoper. Morgen komt je nummer naar ons terug! Welcome back 🆒

Laat je weten of morgen alles naar wens verloopt?
Badge +2
Oude bestelling is gecanceld, en ik kan weer opgelucht adem halen. Simyo werkt weer. :)



Bereik is ook ineens stukken beter terwijl ik op het zelfde netwerk nog zit, hoe kan da?
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Colinc,

We zijn oprecht blij dat je weer helemaal terug bent en dat alles weer werkt zoals het hoort 🙂 Ik zag dat er nog wat kleine strubbelingen waren met 4G, maar dat die inmiddels ook zijn opgelost door Ali op Twitter! Helemaal top!

Reageer