Bij deze mijn complimenten aan Simyo!
Net een jaar afgerond met een abonnement bij Simyo maar omdat ik van een andere provider een beter aanbod kreeg ben ik ook overgestapt. Helaas bij een provider waar het meer om kwantiteit dan kwaliteit gaat, nogal impulsief gekozen dus.
Het nummerbehoud ging al later dan gepland omdat de provider vergeten was naar het SIM nummer te vragen (fijn ook dat je daar pas 1,5 tot 2 weken later bericht van krijgt)
Communicatie verder ging stroef, via e-mail en webcare wordt er bijzonder langzaam gereageerd waardoor je wel genoodzaakt was steeds het dure klantenservice nummer van ze te bellen.
Omdat ik de simkaart al ruim van te voren had ben ik deze per ongeluk kwijt geraakt, mijn fout natuurlijk. Maar door dit geintje moest ik dus wel 80 KM naar hun winkel rijden voor een nieuwe. Vervolgens klopt het abonnement weer niet (qua tarief) al met al een hoop ellende en irritatie.
1x een mindere ervaring met Simyo gehad maar ook dit is gewoon uiteindelijk netjes opgelost.
Gelukkig bleek de "bedenktijd" in te gaan vanaf het moment dat de simkaart pas in ging (gisteren dus) en heb hier direct gebruik van gemaakt door contact op te nemen met Simyo voor het terugzetten van mijn nummer en aangezien ik nog binnen de 48 uur zat van nummer overname kon het vrij snel geregeld worden ofzo. Dus een deze dagen wordt alles hersteld zoals het was en blijf ik gewoon "gezellig" nog een jaartje bij Simyo! :)
Afijn mijn complimenten aan Simyo voor het snel handelen voor het herstel en de vlotte service! Ik betaal dan toch liever iets meer wetende dat de kwaliteit gewoon goed is.
Beste antwoord door Ernst
Bekijk originele reactie