.

Complimenten

  • 7 August 2012
  • 23 reacties
  • 2806 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Vanmiddag viel ik bijna uit mijn stoel van verbazing toen ik een email van Kim van Simyo opende. Wat bleek namelijk mijn email van een aantal dagen geleden met een klacht over de storing van de internetbundels was gegrond verklaard. Dit houdt in dat Simyo mijn tekort aan beltegoed wat hierdoor was ontstaan crediteert. Deze oplossing had ik zeker niet verwacht en is toch zeker een complimentje waard waarvan akte.

Petje af Simyo, dat er ook nog dienstverleners bestaan die weten hoe je een klant tevreden houd.

Hulde!!!

23 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Er wordt regelmatig geklaagd hier op het forum en worden problemen gemeld. Gegrond en ook niet gegrond (vind ik soms...mensen lezen niet of verdiepen zich niet). Ik vind dat de mods hier i.i.g. proberen snel zaken op te lossen. Dus daarvoor ook mijn complimenten. Puntje van verbetering blijft een snelle bereikbaarheid van de telefonische klantenservice.
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Gizmo

Bedankt voor de complimenten. We proberen problemen altijd zo snel mogelijk op te lossen, maar het liefst natuurlijk te voorkomen.

@de leon, Dit is zeker een punt van verbetering. We zijn hier dan ook mee bezig. We hopen dat dit binnenkort ook merkbaar zal zijn voor klanten.

Groetjes,

Alex
Reputatie 1
Badge +1
Ik vind dat de mods hier i.i.g. proberen snel zaken op te lossen. Dus daarvoor ook mijn complimenten. Puntje van verbetering blijft een snelle bereikbaarheid van de telefonische klantenservice.

Helemaal mee eens. Zelf wel al geregeld op forum gekeken maar nog niet actief gebruik van gemaakt.
De telefonische support was tot nu toe niet te bereiken helaas. Uiteindelijk mijn vraag per e-mail gesteld en enkele dagen later beantwoord gekregen. In het vervolg probeer ik het wellicht via dit forum. Web support tot nu toe prima. Telefonisch is een ander verhaal maar ik snap dat de lagere prijzen t.o.v volwaardige providers waar men een abo van 30,40,50 euro p/mnd (KPN, Vodafone) aangaat ook meer mensen op support kan zetten i.t.t Simyo die zich promoot als een internet sim-only aanbieder (maar echter ook wel vermeld dat ze gratis telefonische support leveren).
Badge +2
Beste pacorob,

Bedankt voor je positieve reacties. Het klopt inderdaad dat wij door grote drukte laatste weken telefonisch minder goed bereikbaar zijn dan gewenst. Wij zijn er uiteraard mee bezig om dit zo snel mogelijk op te lossen. Echter kan je je vragen altijd ook via het forum, twitter, facebook of de mail stellen.

Groetjes,

Arie
Hey Arie, kun jij me helpen mijn nieuwe Nanosim te activeren? Online lukt het namelijk niet... 😞
Badge +2
Beste Rasberliner,

Je nanosimkaart is reeds geactiveerd.

Groetjes,


Arie
Badge
Ja ze zijn er: een tevreden klant

Via mail een microsimkaart besteld voor de I-Phone4
5 dagen later deze al thuis gestuurd gekregen, uiteraard na even op en neer mailen over de kosten en de bevestiging.
Moest zelf even wachten op het toestel ( heeft niets met Simyo te maken) maar toen dat er was, 's avonds even een prive berichtje gestuurd naar Alex ( moderator Simyo) met mijn telefoonnummer en het nummer van de nieuwe microsimkaart en de vraag of hij kan helpen met activeren.
De volgende ochtend bericht terug dat de kaart geactiveerd was en toen heb ik de kaart in de telefoon gestoken, nieuwe pincode ingevoerd en de telefoon uitgezet.
Na een half uur weer aangezet en vanaf dat moment kan ik moeiteloos gebruik maken van de nieuwe telefoon.

Dus het kan ook zonder problemen gaan, leek me wel nuttig om even te vermelden.
Badge +2
Beste Khensu,

Bedankt voor je positieve reactie. Fijn om te horen dat je naar tevredenheid bent geholpen. Als je verder nog vragen hebt kan je die altijd stellen.

Groetjes,

Arie
Badge
Mopperen kan iedereen heel goed. maar als iets goed is moet dat ook gezegd worden. Ik ben nog niet heel lang Simyo member en kan niets anders zeggen als dat ik ZEER tevreden ben. Voorheen bij vodafone gezeten en had het zelfde bel gedrag als nu maar wat ik daar voor rekeningen kreeg??
Nee dan Simyo die is geweldig, ik zie duidelijk wat ik moet betalen. met wie ik heb gebeld en wat ik nog over heb aan tegoed.
Bedankt Simyo mijn man is kort na mij ook naar simyo over gestapt. en ook zeer tevreden.
THANKS SIMYOxxxxxxxxxxxxxxxxxxx:o
Reputatie 7
Badge +9
:o Yep, Yep enne..........Yep. 
Reputatie 4
Badge +8
Jazeker broer, en Simyo.
Dik tevreden!
Reputatie 1
Badge +2
Hier zijn ook twee mensen heel tevreden met Simyo. Ondanks wat kleine haperingen loopt alles prima.
Simyo staat voor eenvoud, service en lage tarieven. Je beheert alles eenvoudig online en zit nergens aan vast.

Gratis maandelijks aanpasbaar
Betrouwbaar KPN netwerk
Alles zelf online regelen


Daar hoort mijns inziens wel bij dat je wat meer kennis op moet doen over de achterliggende techniek en wat meer het forum moet doorzoeken. Immers, voor uitgebreide service moet betaald worden.
Badge +2
Klopt ben nog niet zolang klant bij Simyo, maar tot nu toe zeer tevreden.

Klanten kunnen heel goed zeuren (ik zelf ook) maar de meeste geven geen feedback als een probleem is opgelost of dat ze zijn geholpen (doe ik weer wel).
Ik vind dan ook als je wat te zeuren hebt, ook een reactie moet geven of een probleem is opgelost zowel naar tevredenheid of niet naar tevredenheid.
Jammer dat de meeste niks meer van zich laten horen dan.
Maar dit zal altijd wel blijven bestaan.

Zoals eerder gezegd tot nu toe zeet teverden met de service van Simyo.
Reputatie 1
Badge +2
Prijs-kwaliteit is dik inorde bij Simyo. Alleen ze moeten nu serieus werk maken van een aantal randvoorwaarden welke iedere zichzelf respecterende provider heeft geregeld: een fatsoenlijke app, internetbundel voor in het buitenland en veel actuelere info wat betreft de stand van de bundel(s).
Badge +2
Simyo is goed!!
Ik woon in een zo genoemd stilte gebied.
En Simyo is de enige waarmee ik volle bak bereik heb!
ik hoef niet eens buiten staan bellen.
Wat ik bij een Vodafone wel moest.
of bij T-Mobile.
Internet werkt als een trein!!

TOP!!!!

zeer tevreden.
net elders op het forum wel nog iets gezet over toestellen..
maar dat was ook meer een tip en vooral een vraag....
wanneer men daar ook nog iets mee kan... dan is het geweldig!
dan hoef ik niet meer veranderen van provider!!!
Badge +2
Klopt ben nog niet zolang klant bij Simyo, maar tot nu toe zeer tevreden.

Klanten kunnen heel goed zeuren (ik zelf ook) maar de meeste geven geen feedback als een probleem is opgelost of dat ze zijn geholpen (doe ik weer wel).
Ik vind dan ook als je wat te zeuren hebt, ook een reactie moet geven of een probleem is opgelost zowel naar tevredenheid of niet naar tevredenheid.
Jammer dat de meeste niks meer van zich laten horen dan.
Maar dit zal altijd wel blijven bestaan.

Zoals eerder gezegd tot nu toe zeet teverden met de service van Simyo.


Helemaal waar!!!! 
ik ben een blije klant van Simyo..
Heb dan ook alleen maar een tip op het forum gezet!
zelfs in een stilte gebied waar ik woon ene super bereik en een top internet!!
Goede provider!!!
en ja men mag wel eens positief reageren als iets opgelost is!
voor de werkende mensen die er werken wel zo fijn!
Reputatie 5
Badge +10
Bedankt voor de complimenten hierboven. We waarderen het overigens erg als jullie kritisch zijn op Simyo. Iedereen is vrij om zijn/haar kritiek te uiten. We kunnen vooral wat met tips over wat er beter kan. Dit forum is voor de technische dienst en bijvoorbeeld ook marketing erg waardevol. Het komt namelijk sterker over wanneer je ook daadwerkelijk kunt teruglezen wat klanten vinden en ervaren.

Groetjes,

Alex
Reputatie 1
Badge +2
Beste Alex (en anderen),

Wanneer je bij Simyo je eigen limieten zou kunnen instellen voor zowel bellen, sms als data, dan zal dit een aardig aantal klachten schelen schat ik zo in. Limiet bereikt? Dan geen gebruik meer mogelijk tenzij je als klant in de app of binnen Mijn Simyo aangeeft dat het ok is. Dan kunnen er nooit meer onverwachte hoge kosten ontstaan aan het einde vd maand. Ik vermoed dat dit zeer wordt gewaardeerd binnen het klantenbestand van Simyo. Speel dit eens door naar het management ;-)

Dan zullen jullie het een beetje rustiger krijgen 🙂
Badge +2
@ Kpnfreak,

Ik ben het met je eens,
Of zorg er voor dat bij een Abonnement of Prepaid standaard mobile data niet geactiveert is, mits hier niet voor gekozen is.
Ik heb van kennisen vernomen dat zij ook een abonnement hadden bij Simyo en geen mobile data, maar wel konden internetten/draaiende apps op de achtergrond via hun mobiel via het mobile netwerk, wat uiteraard hun een aardig centje gekost heeft, tuurlijk zijn zij daar zelf verantwoordelijk voor, maar toch.
Je kunt begrijpen dat zij het bij Simyo meteen voor gezien hielden.
Laat de klanten dit zelf aanzetten, met een bijbehorende duidelijke waarschuwing.
Buiten het fijt dat het jullie ook een hoop zorg uit handen neemt zoals kPNfreak aangeeft, zal het ook minder klachten gaan regenen op het forum.
Wat uiteraard ook weer inhoud dat eventuele nieuwe klanten niet afgeschrikt worden door alle klagende mensen over hun hoge kosten, waarvan ze zelf waarschijnlijk geen benul van hebben dat ze ook ongevraagd internet op hun mobiel hebben gekregen.
Volgens mij moet dit softwarematig te realiseren zijn.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi KPNfreak en Enrico,

Ik zal het balletje eens opgooien wat betreft jullie ideeën. Technisch gezien moet het wel haalbaar zijn om de optie 'internet' standaard uit te zetten. Alleen weet ik niet of het technisch haalbaar is om dit per klant te zo in te regelen dat het past bij het abonnement wat hij/zij besteld heeft. Als je een abonnement met internet hebt besteld, wil je immers niet dat de optie uit staat. Als de optie uit staat, zul je merken dat er daar weer een hoop vragen over terug komen.

Groetjes,

Alex
Reputatie 1
Badge +2
Een automatisch plafond bij elke bundel is mogelijk, komt zeer sympathiek over en scheelt werkelijk heel veel klachten! Je boort tevens een belangrijke groep aan: namelijk die van ouders die de bundel voor hun puber(s) betalen en hier maximale controle over willen hebben. Het klantenbestand bestaat natuurlijk al uit kostenbewuste bellers waarvoor dit uiteraard ook een forse handreiking is om de belkosten in de hand te houden. Deze maatregel kan meer klanten opleveren, daar ben ik van overtuigd!
Badge +2
Over complimenten gesproken.
Ik vind Simyo TOP!!!!!

ik heb vlak voor de paasdagen een gedoe op het forum gezet over het nummerbehoud van mijn broertje en zijn nieuwe aansluiting.
Eigenlijk dezelfde dag nog reactie en al de volgende dag dat allesn geregeld was!
ZEER GOED!!!!!!!!! GWELDIG!!!

Ik heb Simyo aan een nieuwe klant geholpe ( mijn broertje)
en hij is zeer tevreden!

TOP SERVICE!!!!!

Daarnaast hebben wij hier in ene stilte gebied een super goed bereik!!!

Alleen maar lof!!

BEDANKT SIMYO!!! 
Reputatie 5
Badge +10
Heel erg bedankt voor de complimenten lianda3. Leuk dat je het hier deelt.

Groetjes,

Alex

Reageer