.

Beantwoord

Compliment

  • 16 May 2014
  • 1 reactie
  • 919 Bekeken

Af en toe kun je flink mopperen op een provider maar hierbij wil ik eens een compliment uitdelen ! Na een update op de iphone van mijn vrouw kreeg ik de volgende ochtend bericht dat ik al voor de helft door mijn MB's heen was. Twee uur later was alles op. Heb mijn vrouw gebeld om de telefoon uit te laten zetten. Er moest iets fout zijn. Simyo gebeld en gevraagd hoe dat kon. Normaal verbruik 100mb pr maand, nu al veel meer dan 200mb. De medewerker stelde voor om het internet in de centrale tijdelijk te blokkeren voor dat nr.. Ik zou nog bericht krijgen over de kosten...ze zouden coulant zijn. Wat bleek, na de update had de iphone een storing in het wifi-ontvangst en deed de updates via 3G. Dit was ook niet meer te repareren. En Simyo heeft maar de helft van de totale rekening als kosten berekend. Prima !! vandaar dit compliment. 😉
icon

Beste antwoord door Dries 19 May 2014, 14:06

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 2
Badge +6
Hoi Theo64,

Wat leuk om je compliment te lezen 🙂 Die zal ik ook doorsturen naar de collega die jullie heeft geholpen. Uiteraard is het erg vervelend dat het in eerste instantie zo ver heeft moeten komen. Ik zie dat we de kosten voor internet helemaal vergoed hebben. Erg fijn dat jullie tevreden zijn met de aangeboden coulance.

In dit artikel vind je tips over het beperken van je dataverbruik. Misschien wel interessant om te lezen?

Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan help ik je graag verder! 🙂

Reageer