.

Beantwoord

Bundel wijzigen lukt niet

  • 29 January 2014
  • 10 reacties
  • 1127 Bekeken

Badge +1
Hoi,

Als ik mijn bundel probeer te wijzigen (van 1000mb naar 500mb) en ik klik op bevestigen dan krijg ik een foutpagina (Oeps kan niet worden weergegeven).
Mijn Simyo geeft aan dat ik het nog wel kan wijzigen voor de maand februari.

Hoop dat dit opgelost kan worden.
icon

Beste antwoord door Scotsman 29 January 2014, 19:25

Bekijk originele reactie

10 reacties

Hier precies hetzelfde.. Ik probeer het ook al de hele dag met hetzelfde resultaat zoals al aangegeven...
Reputatie 7
Badge +9
Ik denk dat de oorzaak is dat bundels niet gewijzigd kunnen worden tussen de 26e en het einde van elke maand. Een bundel wijzigen die per de eerste van de volgende maand moet ingaan moet je uiterlijk op de 25e doorgeven. Dus voor februari kan niets meer gewijzigd worden, daar is het te laat voor. Wanneer het wijzigen weer mogelijk is (ik verwacht binnen een paar dagen) dan zal de wijziging op 1 maart ingaan.
Dat Mijn Simyo aangeeft dat nog wel wijzigingen voor februari mogelijk zijn is volgens mij een foutje.
Reputatie 3
Badge +9
Dat lijkt mij sterk, ik denk dat wijzigen wel mogelijk is, maar dan gaat ie niet de eerstvolgende maand in. Ik heb hier ook nog nooit iets over gelezen of gehoord.

Maar daarvoor hebben wij zeer kundige moderatoren die ons uit de brand kunnen helpen 😉
Reputatie 5
Badge +11
Hoi burddie en hansie hansie,

Zoals Scotsman al aangeeft heeft het te maken met het feit dat wijzigingen voor de 25e van de maand gedaan moeten worden. Na die tijd worden de wijzigingen verwerkt en is het even niet mogelijk om aanpassingen te doen.

Vanaf vandaag of morgen kan het wel weer gewoon, maar gaat het op 1 maart in.


Scotsman, dank je voor het antwoorden!
Martijn®, dank je voor je compliment ;)

Oh, en hansie hansie; welkom op het forum!
Badge +1
Duidelijk! Ik zie ook dat het scherm op Mijn Simyo is aangepast en er nu inderdaad 'Vanaf maart' staat.
Badge +8
Duidelijk! Ik zie ook dat het scherm op Mijn Simyo is aangepast en er nu inderdaad 'Vanaf maart' staat.

Hoi burddie,

Ik zie je wijziging nu nog niet staan. Ik raad je aan om die sowieso pas morgen te doen. Anders heb je op de factuur van januari straks abonnementskosten voor februari en voor maart al. Die worden er administratief dan al op gezet.
In februari zou je er dan geen betalen, maar dat is voor de meeste mensen toch verwarrend.
Laat je nog weten of het is gelukt?

Groetjes,
Charlene
Reputatie 3
Badge +9
Dit wijzigen gedoe zat me niet lekker en heb even verder zitten zoeken. Ik weet dat je voor de 25e je bundel dient te wijzigen om de maand erna er direct gebruik van te kunnen maken. Maar dat deze na de 25e niet selecteerbaar is wist ik niet en dat staat ook niet in de volgende tekst.

http://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/belbundel-wijzigen-22331901

Voorbeeld: Als je een belbundel met 300 minuten hebt en je wijzigt dit naar 500 minuten op 24 november, dan gaat de nieuwe bundel van 500 minuten in per 1 december. Als je de wijziging doorvoert op 27 november, dan gaat de wijziging in per 1 januari.

Mits je al een wijziging hebt gedaan...maar daar lees ik niets over in de post in dit topic.
Of zit ik ernaast 😳 ?
Badge +8
Dit wijzigen gedoe zat me niet lekker en heb even verder zitten zoeken. Ik weet dat je voor de 25e je bundel dient te wijzigen om de maand erna er direct gebruik van te kunnen maken. Maar dat deze na de 25e niet selecteerbaar is wist ik niet en dat staat ook niet in de volgende tekst.

http://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/belbundel-wijzigen-22331901

Voorbeeld: Als je een belbundel met 300 minuten hebt en je wijzigt dit naar 500 minuten op 24 november, dan gaat de nieuwe bundel van 500 minuten in per 1 december. Als je de wijziging doorvoert op 27 november, dan gaat de wijziging in per 1 januari.

Mits je al een wijziging hebt gedaan...maar daar lees ik niets over in de post in dit topic.
Of zit ik ernaast 😳 ?


Wanneer de abonnementskosten op de factuur worden gezet, kun je niet wijzigen. Meestal is dat 1 dag tussen de 25ste en de 1ste. Dat is dus niet heel precies aan te geven. Daarna gaat het weer wel, maar dus voor de volgende maand..

Groetjes, Charlene
Reputatie 3
Badge +9
Ohw dat wist ik niet, bedankt voor je bericht Charlene 🙂
Badge +8
Ohw dat wist ik niet, bedankt voor je bericht Charlene :)

Geen dank, Martijn®
Hebben jullie ook weer een beter idee elke maand als de vragen weer komen 😉 ik hoop dat ze hier snel iets op vinden in plaats van Oeps.. :(

Groetjes, Charlene

Reageer