.

Beantwoord

Bij inloggen met nieuw nummer (na portering) nieuw forumaccount aan moeten maken?

  • 15 October 2015
  • 12 reacties
  • 306 Bekeken

Hoi Simyo,

Vandaag heb ik nog een bericht gepost op het forum onder een andere naam (KimBraat), ik heb me toen niet aan hoeven melden, dat had Chrome schijnbaar onthouden. Toen ik me net bedacht weer even op het forum te kijken, zag ik dat ik niet meer ingelogd was. Dus besloot ik maar weer in te loggen, alleen moest ik nu ineens weer een account maken. Mijn gekozen naam bestond al, evenals het e-mailadres wat hieraan gekoppeld was (uiteraard, dat had ik zelf gedaan enkele weken geleden). Op een andere manier inloggen was geen mogelijkheid, dus ik heb helaas een nieuw account aan moeten maken met een andere naam en een anders adres. Is het mogelijk dit account te fuseren met mijn originele/vorige? Vorige week is mijn nummer geporteerd, dus wellicht dat daarmee wat fout gegaan is.

MVG,
Kim
icon

Beste antwoord door Tiury 16 October 2015, 15:10

Bekijk originele reactie

12 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi KAJBraat,

Het klopt wat je aangeeft, als je een account hebt aangemaakt met een tijdelijk nummer, dan moet je inderdaad weer een nieuwe account aanmaken. Ik heb ze nu voor je geswitcht. Als je inlogt met je te behouden nummer, kom je terecht op het account KimBraat (jouw eerste forumaccount!). Is dit wat je bedoelde?

Groetjes, Tiury
Badge
Hoi Tiury,

Dank voor de uitleg en het aanpassen, dat was exact wat ik bedoelde. Hartelijk dank hiervoor.

Groetjes,
Kim
Reputatie 6
Badge +10
Hoi KimBraat,

Bedankt dat je dit even hebt laten weten 🙂!

Groetjes, Tiury
Badge
Ik heb hetzelfde probleem. Na nummerbehoud moest ik een nieuw account aanmaken met andere gebruikersnaam en ander mailadres. Kan het bij mij ook geswitcht worden zodat het nieuwe account gewoon aan mijn eerste emailadres wordt gekoppeld?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Yyyvonne,

Ai, lastig dat jij hetzelfde probleem hebt!

Met liefde koppel ik jouw oude e-mailadres aan jouw nieuwe account. Hiervoor moet ik wel weten wat jouw vorige forumnaam was. Anders kan ik je niet opzoeken in het systeem. Helaas heb ik niet genoeg aan alleen jouw mailadres. Er mogen namelijk niet 2 dezelfde e-mailadressen in de database staan. Het mailadres wat in jouw oude account staat moet worden aangepast.

Laat je het weten?

Groetjes,
Angela
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Yyyvonne,

Ik kom nog een andere topic van je tegen waarin je jouw oude forumnaam hebt genoemd. Deze heb ik beantwoord. Ik wil je vragen de volgende keer je vraag maar 1 keer te stellen op het forum. Zo blijft het overzichtelijk. Bedankt!

Groetjes,
Angela
Badge
Sorry voor het dubbele bericht. Ik dacht dat berichten op al eerder beantwoordde topics niet meer werden gelezen door iemand van Simyo, vandaar dat ik nog een nieuw topic had geopend.
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Yyyvonne,

Kan gebeuren 😉. Wij lezen alles:P! Je hoeft je dus geen zorgen te maken dat we jouw vragen niet beantwoorden, hihi.

Groetjes,
Estelle

Ik heb hetzelfde probleem. Ik ben drschrisjacobs1

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @chrisjacobs1,

Bedankt voor je bericht. Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan maak ik dit graag voor je in orde 😊.

Groetjes,
Amy

Reputatie 1
Badge +1

Bedankt! Ik kan nu weer in drschrisjacobs1

Reputatie 7
Badge +6

Hi @drschrisjacobs1,

Bedankt voor je reactie. Fijn om te lezen dat het allemaal is gelukt! 

Wij wensen je een prettige dag 😊.

Groetjes,
Roeqajja

Reageer