.

Beantwoord

Beperkte informatie op Mijn Simyo m.b.t. aanpassen abonnement en vervangende simkaart

  • 10 October 2014
  • 3 reacties
  • 508 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
Hoi Simyo,

Ik heb gisteren mijn abonement aangepast en een nieuwe simkaart besteld.
En het viel me op dat voor het aanpassen van het abonnement beperkt informatie is terug te vinden.
maar ik kon voor die nieuwe simkaart uberhaupt niet zien of het geaccepteerd, in behandeling en/of verstuurd is.
Ik denk dat dit een goede toevoeging zal zijn op jullie website. Dit maakt het wat completer en duidelijker voor mensen.

Gelijk de vraag is mijn nieuwe simkaart onderweg?

Groeten Wouter
icon

Beste antwoord door Kim 12 October 2014, 16:24

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +6
Hoi USED, welkom op het forum van Simyo!

Allereerst, ja je simkaart was op dat moment onderweg en ik zie dat je 'm inmiddels zelfs al hebt ontvangen en geactiveerd. Werkt je aansluiting weer naar behoren? :)
We zijn overigens bezig met het hoe we onze klanten beter kunnen informeren wanneer zij een vervangende simkaart hebben besteld.

Daarnaast geef je aan dat je vindt dat er beperkte informatie is met betrekking tot het aanpassen van je abonnement op Mijn Simyo. Ik ben benieuwd welke informatie je graag toegevoegd zou willen zien? :)

Ik hoor het graag van je!
Badge
Hoi USED, welkom op het forum van Simyo!

Allereerst, ja je simkaart was op dat moment onderweg en ik zie dat je 'm inmiddels zelfs al hebt ontvangen en geactiveerd. Werkt je aansluiting weer naar behoren? :)
We zijn overigens bezig met het hoe we onze klanten beter kunnen informeren wanneer zij een vervangende simkaart hebben besteld.

Daarnaast geef je aan dat je vindt dat er beperkte informatie is met betrekking tot het aanpassen van je abonnement op Mijn Simyo. Ik ben benieuwd welke informatie je graag toegevoegd zou willen zien? :)

Ik hoor het graag van je!


Dank je Kim,

Ik heb de Sim-kaart ontvangen en alles werkt naar behoren. Fijn om te horen dat jullie bezig zijn met zendinformatie oid..

Om te beginnen de website is heel duidelijk en eenvoudig (wie wil dat nou niet!). Het aanpassen van het abonement is ook kinderspel.
En ik zie dat aanpassen van het abonement heel duidelijk wordt aangegeven wanneer het in gaat. Het was mijn onkunde dat ik niet zag (ik dacht te moeilijk:rolleyes:).
Reputatie 5
Badge +11
Hi USED,

Gelukkig blijkt de site zó makkelijk dat je al snel te moeilijk denkt ;)

Maar nogmaals; verbeterpunten zien we graag!

Reageer