.

Beantwoord

Belofte nagekomen

  • 2 January 2013
  • 4 reacties
  • 358 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Wil speciefiek Kevin Grove van de klantenservice bedanken voor het nakomen van zijn toezegging. Mijn nummer is uit de lucht gehaald op 1 januari 2013, maar de overstap naar een andere provider 'kan' pas plaatsvinden per 14 januari aanstaande.

Kevin had aangegeven dat mijn nummer op 2 januari weer aktief zou worden en da is uiteindelijk om 19:00 vandaag ook gebeurd.

Bij deze hiervoor dank!

Nu hopen dat op 14 januari aanstaande de overzetting in 1 keer goed gaat...

Groet,
René
 
icon

Beste antwoord door Natascha 3 January 2013, 13:59

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Goed nieuws, tot nu toe prettig om te lezen!
Badge +6
Hoi Dint,

Welkom op het forum!
Ik zal je compliment overbrengen naar Kevin. Bedankt voor je compliment.
Wil speciefiek Kevin Grove van de klantenservice bedanken voor het nakomen van zijn toezegging. Mijn nummer is uit de lucht gehaald op 1 januari 2013, maar de overstap naar een andere provider 'kan' pas plaatsvinden per 14 januari aanstaande. Kevin had aangegeven dat mijn nummer op 2 januari weer aktief zou worden en da is uiteindelijk om 19:00 vandaag ook gebeurd. Bij deze hiervoor dank! Nu hopen dat op 14 januari aanstaande de overzetting in 1 keer goed gaat... Groet, René


Zou ook graag complimenten uitdelen, maar ben zéér negatief over de eerste kennismaking. Mijn vraag kan niet via internet beantwoord worden en na 35 (!) minuten in de wacht te hebben gestaan werd de verbinding verbroken, omdat ik zogezegd niet gehoord werd. Báál ontzettend, want ik zit nu met een dubbel abonnement. Zijn voor het gemak vergeten mijn vorige abonnement op te zeggen. Heb er nu eigenlijk al m'n buik van vol
Badge +6
Hoi Jacky2,

Welkom op het forum!
Ik heb je aansluiting bekeken en ik zie dat je telefoonnummer op 4 februari wordt overgenomen door Simyo. Je abonnement gaat bij Simyo pas in op het moment dat je telefoonnummer is overgenomen door Simyo. Je zit nu niet vast aan twee abonnementen. Ik raad je niet aan gebruik te maken van de simkaart van Simyo want dan betaal je de buiten de bundel kosten omdat je bundel nog niet is geactiveerd.

Reageer