.

Behandeling Klachten

  • 3 January 2014
  • 2 reacties
  • 925 Bekeken

Badge
Hoe is jullie ervaring met klachten die je bij Simyo aangeeft?
Op dit moment krijg ik passend antwoord op mijn vraag/probleem.
Na mail met de klanten service kom ik niet verder. Daar na wordt ik totaal genegeerd door bepaalde symio mensen op het forum.

Hebben weer deze negatieve ervaring? Hebben jullie tips om het op te lossen?

2 reacties

Badge +6
Hoe is jullie ervaring met klachten die je bij Simyo aangeeft?
Op dit moment krijg ik passend antwoord op mijn vraag/probleem.
Na mail met de klanten service kom ik niet verder. Daar na wordt ik totaal genegeerd door bepaalde symio mensen op het forum.

Hebben weer deze negatieve ervaring? Hebben jullie tips om het op te lossen?


Hoi Ferdi.L,

Dat is niet fijn dat je het gevoel krijgt dat je genegeerd wordt. Graag verneem ik van je wat je klacht is zodat ik je beter van dienst kan zijn.

@ Martijn® bedankt voor het meedenken.
Reputatie 3
Badge +9
Hoi ferdi.l,

Vervelend om te horen dat je genegeerd wordt en dat je dit als negatief ervaart. In jou tweede zin staat "Op dit moment krijg ik passend antwoord op mijn vraag/probleem"
Klopt het dat je nu wel een passend antwoordt krijgt op je probleem, of ben je het woordje "geen" vergeten?
Ik denk dat het goed is dat je aangeeft waarover het gaat. Alleen zeggen dat het negatief is, leidt vaak niet tot een oplossing omdat we gewoonweg niet weten waar het probleem over gaat.
Dus wil je aangeven waar je nog mee geholpen wilt worden, of wat er nog niet is opgelost? Ik hoor het graag.
En nee ik heb geen negatieve ervaring met de Symio (ik bedoel Simyo) moderatoren.

Mvg,
Martijn®

Reageer