.

Beantwoord

beantwoording fax

  • 27 September 2012
  • 2 reacties
  • 536 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Ik heb onlangs een fax gestuurd met de vraag om de bestaande of een nieuwa activatiecode ,daar ik van bank veranders benen
het bankafschift met de code heb gemist,
tot op heden nog geen antwoord ontvangen
hoe kom ik aan de code?
icon

Beste antwoord door Arie 29 September 2012, 14:39

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 1
Badge +1
Heeft Simyo uberhaupt wel een fax nummer? Ik zou het telefonisch of via contact formulier proberen:
http://www.simyo.nl/klantenservice/contact/telefoonnummer
https://mijn.simyo.nl/selfcare/servlet/Contact
Badge +2
Beste kla,

Graag vernemen wij naar welk nummer je hebt gefaxt. Wij hebben namelijk geen faxnummer. Zoals pacorob aangeeft kan je ons op meerdere andere manieren bereiken. Dit kan telefonisch, via het forom/facebook/twitter of via de mail.

Wij adviseren je je bankrekeningnummer opnieuw te wijzigen zodat er een nieuwe storting van € 0,01 zal worden gedaan met als omschrijving een nieuwe activatiecode. De oude code was namelijk niet meer geldig.

Groetjes,

Arie

Reageer