.

Beantwoord

Badges??

  • 21 September 2012
  • 2 reacties
  • 555 Bekeken

Reputatie 7
Ik lees over het bestaan van badges. Leuk gebaar, maar ik kan hiervan niet terugvinden hoe je deze verkrijgt, hoe je deze vasthoudt, etc. etc.

Hoe gaat dit in zijn werk?

Edit: Ik zie nu dat ik de 'ijsbreker badge" heb gekregen. Leuk, maar nu wordt ik gespammed met e-mails van Simyo met de felicitaties dat ik de ijsbrekerbadge heb verdiend. Inmiddels 13 (and still counting.....).........

Edit: Inmiddels 23 e-mails...... Ik denk dat ik deze melding nog 10x ga ontvangen, omdat ik inmiddels 33 reacties op topics heb gegeven.......
Misschien moet Simyo een instelling gaan veranderen, dat ze maar eenmaal een dergelijke melding doen en wel op het eerste bericht van een nieuw forumlid.......
icon

Beste antwoord door Alex 25 September 2012, 17:03

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi RicoK,

De badges verdien je op basis van je reacties. Ik kan je alleen niet vertellen hoe je deze badges verdient. Een badge kan je niet verliezen, maar wel winnen.

Ik heb even navraag gedaan n.a.v. het 23 keer ontvangen van dezelfde melding. De reden van het ontvangen van telkens dezelfde email over de badge heeft te maken met een foutje in het systeem. Als je zo'n email niet verwijdert, zou de email niet nogmaals verstuurd moeten worden. Dat is even de korte termijn oplossing. Excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex
Reputatie 7
Badge +9
Ik weet niet hoe je ze allemaal krijgt, maar goed de beschrijving lezen help een hoop bij het verkrijgen van sommige badges!

Reageer