.

Beantwoord

App simyo, steeds opnieuw inloggen en ww veranderen

  • 25 October 2013
  • 3 reacties
  • 8682 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 10 reacties
Beste

Om de zoveel tijd, moet ik mij opnieuw aanmelden bij de Simyo-app.

Is geen punt maar, mijn ww pakt hij telkens niet.Zodat ik elke keer een nieuw aan moet maken.
Ook via de site, moet ik dan een nieuw ww aanmaken.

Iemand een idee, waarom dit is.

Vr gr ottol
icon

Beste antwoord door Charlene 28 October 2013, 16:10

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +6
Hoi ottol,

O, dat is erg vreemd én erg vervelend natuurlijk. Én iets wat ik nog niet eerder heb gehoord, je weet zeker dat je het goede wachtwoord invult? 😕

En bedoel je dat je zowel via de app je wachtwoord wijzigt als daarna je wachtwoord nog 'ns op de website moet wijzigen?
Oftewel dat je niet hetzelfde wachtwoord kan gebruiken dat je voor de app hebt ingesteld als voor onze website? (wachtwoord voor de Mijn Simyo app & Mijn Simyo website zijn hetzelfde wachtwoord).

Ik hoor het graag van je.
Badge
Klopt

Ik ben dan op mijn op, op de een of andere andere manier uitgelogd(runtime expire ) of zo iets.

Ik moet dan zowel op de app,als op de site mijn WW, weer veranderen.

Gebruik voor beide hetzelfde WW.

Vr groet ottol
Badge +8
Beste

Om de zoveel tijd, moet ik mij opnieuw aanmelden bij de Simyo-app.

Is geen punt maar, mijn ww pakt hij telkens niet.Zodat ik elke keer een nieuw aan moet maken.
Ook via de site, moet ik dan een nieuw ww aanmaken.

Iemand een idee, waarom dit is.

Vr gr ottol


Hoi ottol,

Dat je om de zoveel tijd opnieuw moet inloggen, dat klopt. Dat is een veiligheidsinstelling, omdat er in de toekomst meer mogelijkheden komen in de app. Maar je wachtwoord veranderen hoeft niet. Je wachtwoord voor Mijn Simyo en voor de Mijn Simyo app is dezelfde.
Dat wachtwoord is hoofdlettergevoelig. Ik zou je willen vragen om de app helemaal af te sluiten en dan opnieuw op te starten, de volgende keer dat je wachtwoord niet wordt geaccepteerd. Dan zou deze daarna gewoon je eigen wachtwoord moeten accepteren.
Laat je het even weten als het weer gebeurt, of dit dan werkt?

Groetjes,
Charlene

Reageer