.

Beantwoord

App. mijn Simyo werkt al 2 weken niet

  • 22 March 2014
  • 7 reacties
  • 1688 Bekeken

Badge +2
Beste forum, Ik kan sinds 2 weken niet meer gebruik maken van de Simyo APP.
Krijg steeds de melding "'SORRY, ER GING EVEN IETS MIS...... Probeer het scherm opnieuw te laden"', klantenservice hierover gebeld en kreeg het advies de app. te verwijderen en opnieuw te instaleren. Ook het simkaartje in een andere telefoon te steken en daar de app. instaleren. Nou, wat ik doe maakt niet uit, het blijft "'SORRY, ER GING EVEN IETS MIS.....Probeer he scherm opnieuw te laden. Ik stelde de vraag aan de klantenservice of deze klacht vaker voorkwam want anders zou het probleem misschien bij mij kunnen liggen. Als antwoord van de klantenservice van SIMYO, nee hoor, hier is ons niets van bekend. Nou, ik weet of de klantenservice misschien is kan Google'n maar ik stel die vraag op Google en die klacht is er zeker wel, ik ben niet de enige. Graag zou ik misschien een oplossing horen voor dit probleem, mvg. H. Frantzen
icon

Beste antwoord door Charlene 24 March 2014, 16:19

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Er loopt hier al een topic over dit onderwerp. Bij mij werkt de app overigens weer.
Badge +8
Hoi hfrantzen,


Het komt wel eens voor dat de app er eventjes uit ligt. Voor onderhoud bijvoorbeeld. Dat proberen we meestal 's nachts te doen. Maar niet twee weken lang, dan is er iets anders aan de hand.
Ik ga dus kijken of de IT afdeling een reden ziet dat het voor jouw aansluiting niet lukt.
Je gebruikt wel hetzelfde wachtwoord als voor de website Mijn Simyo, toch?

Ik houd je op de hoogte,

Groetjes, Charlene
Ook bij mij al minstens  een week geen toegang via de app. Niet op de telefoon en ook niet op de tablet...
Wij hadden dit ook. Probleem bij mij is opgelost door uit te loggen en weer in te loggen. Mijn man heeft de app opnieuw geïnstalleerd en toen lukte het ook. Maar in principe heeft hij dus ook uitgelogd en opnieuw ingelogd.
Reputatie 6
Badge +10
Ook bij mij al minstens een week geen toegang via de app. Niet op de telefoon en ook niet op de tablet...

Hoi ElsJ, welkom op het Simyo forum :)

Heb je het antwoord van Jwj.G gelezen?
Wij hadden dit ook. Probleem bij mij is opgelost door uit te loggen en weer in te loggen. Mijn man heeft de app opnieuw geïnstalleerd en toen lukte het ook. Maar in principe heeft hij dus ook uitgelogd en opnieuw ingelogd.


Het is momenteel nodig om opnieuw in te loggen ip de app, zodat de app weer alle gegevens kan ophalen. Zou je dit eens willen proberen?
Ik had het al opgelost door opnieuw te installeren.
Goed om te weten dat het ook gemakkelijker kan!
Reputatie 2
Badge +6
Hoi ElsJ,

Fijn dat het weer werkt. Bedankt voor je terugkoppeling 🙂 Mocht je andere vragen hebben, laat het dan weten. We helpen je graag verder!

Reageer