Beantwoord

App communicatie probleem met server

  • 12 augustus 2013
  • 4 reacties
  • 8271 Bekeken

Het is voor mij onmogelijk om in te loggen. Ik krijg steeds het bericht "Communicatie probleem met de server. 
Heeft iemand een oplossing
icon

Beste antwoord door Charlene 13 augustus 2013, 14:50

Het is voor mij onmogelijk om in te loggen. Ik krijg steeds het bericht "Communicatie probleem met de server. 
Heeft iemand een oplossing


Hoi georgie,

Welkom op het forum :)
Heb je voor de rest wel internetverbinding? Ik hoor het van je,

Groetjes,
Charlene
Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 5
Badge +9
App al een keer opnieuw geïnstalleerd?
App helemaal afgesloten en opnieuw inloggen?
Badge +8
Het is voor mij onmogelijk om in te loggen. Ik krijg steeds het bericht "Communicatie probleem met de server. 
Heeft iemand een oplossing


Hoi georgie,

Welkom op het forum :)
Heb je voor de rest wel internetverbinding? Ik hoor het van je,

Groetjes,
Charlene
Ook ik kom met geen mogelijkheid in de app, al een paar keer verwijderd
en opnieuw gedownload en geinstalleerd. Blijft melden dat er serverproblemen
zijn en of ik wel verbonden met ben met internet (krijg deze melding zowel
via 3G als via Wifi).
Zou het toch wel waarderen wanneer ik m'n verbruik kan checken.

Gr. Timo
Badge +8
Ook ik kom met geen mogelijkheid in de app, al een paar keer verwijderd
en opnieuw gedownload en geinstalleerd. Blijft melden dat er serverproblemen
zijn en of ik wel verbonden met ben met internet (krijg deze melding zowel
via 3G als via Wifi).
Zou het toch wel waarderen wanneer ik m'n verbruik kan checken.

Gr. Timo


Hoi TXD2000,

Jij hebt een prepaid aansluiting, en daar is de app niet geschikt voor helaas. :(
Dat wordt dus inloggen op de mobiele Mijn Simyo, of je tegoed telefonisch checken.

Groetjes,
Charlene

Reageer