.

Beantwoord

Advies over abonnementen en bundels

  • 17 December 2014
  • 4 reacties
  • 765 Bekeken

Badge +1
Beste Alex,
Ik ben nog maar kort bij Simyo en weet dus niet goed tot wie ik mij moet wenden dus richt ik mij maar tot jou. Ik heb op het Forum  gereageerd op een vraag over de afloop van een  jaarabonnement. Als laatste reactie van moderator Ali was dat mijn opmerking en dat van Friesian zou worden bekeken voor de volgende update. Dat brengt mij tot het volgende. Is het niet een overweging waard te bekijken of de jaar contacten van 1 en 2 jaar helemaal te laten vervallen. Het is voor Simyo toch niet meer nodig om een klant een jaar aan je te binden.
Als je een goed product op de markt hebt gebracht, en dat hebben jullie, dan zullen klanten toch wel blijven.
Bovendien kan het een goede reclame slogan zijn. Simyo doet niet aan jaar contracten
Bij Simyo kan een overeenkomst voor een bepaalde bundel per maand worden opgezegd.
Dit brengt mij op het onderwerp bundels
Het tarief van data is on langs verlaagd naar 15 cent.  De tarieven van bellen en data komen steeds dichter bij elkaar, dus waarom niet één bundel tarief waarbij een bundel kan zijn 1 min bellen of 1 SMS of 1 Mb data
Maak dan bundel Ă©Ă©nheden van b.v. 70, 100, 150, 250, 400, 600, 1000, onbeperkt
Laat de financiële mensen een prijskaartje voor de verschillende bundels vaststellen
Voor klanten met maandelijks wisselend verbruik blijft  prepaid 10 ct of 11 ct per eenheid  d.w.z. 1 min bellen of  1 SMS of 1 Mb data.
Geef de mogelijkheid om de bundels maandelijks naar beneden of boven bij te stellen
Om de klanten te stimuleren een voor hen passende bundel te kiezen zou eventueel een fors tarief  voor buiten bundel gebruik kunnen worden vastgesteld.
Bij het aangaan van een abonnement duidelijk wijzen op een juiste bundel keus en goed informeren over gevolgen van buiten bundel gebuik.
Geef adviezen hoe data gebruik te beperken door goed beheer van gebruikte programmaÂ’s.
Ik realiseer me heel goed dat je hiermee heel wat op zÂ’n kop zet en ik ben onvoldoende bekend met jullie beleid. Echter als Simyo Forumlid voel ik me vrij om mijn gedachten spinsels kenbaar te maken.
Ik ben toch benieuwd wat je hiervan vind.
Vriendelijke groet,
Frans
icon

Beste antwoord door Ernst 18 December 2014, 15:28

Bekijk originele reactie

4 reacties

Ik heb op het Forum  gereageerd op een vraag over de afloop van een  jaarabonnement. Als laatste reactie van moderator Ali was dat mijn opmerking en dat van Friesian zou worden bekeken voor de volgende update.


Waar Frans Steffin op duidt is dit.

Groet,
Friesian

https://forum.simyo.nl/abonnementen-69/gebeurt-mijn-sim-only-abonnement-afgelopen-25149/
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Frans Steffin (en Friesian ;))

Ik heb dit topic even in het subforum Over Simyo. Zo kunnen andere forumbezoekers het makkelijker vinden.

Aangezien Alex niet altijd meer aanwezig is op het forum voel ik me vrij om op je vragen te reageren.

Simyo is juist naast maandelijks opzegbare abonnementen jaarabonnementen gaan aanbieden om vaste klanten die zich langer aan ons willen binden via een prijsvoordeel te belonen.
Die zie je ook terug in het bundeloverzicht; maandelijks opzegbaar is goedkoop en flexibel, 1 jaar is nĂłg goedkoper en iets minder flexibel. Maar dan ook enkel qua opzeggen. 2 jaar contracten hebben we al niet.
Bel- en internetbundels kun je altijd naar boven en naar beneden aanpassen, jaarcontract of niet.

De bundelgrootte en verscheidenheid die we hebben maakt dat Simyo jĂşist een unieke provider is waar iedereen de combinatie kan kiezen die hij of zij graag wil.
Het voeren van zogenaamde alles-in-een bundels laten we dan ook aan anderen over.

Geef adviezen hoe data gebruik te beperken door goed beheer van gebruikte programmaÂ’s.

Hier hebben we niet alleen dit forum voor, maar ook ons blog, hier posten we vaan artikelen waarin we allerlei tips&tricks geven over dataverbruik en toe dit te controleren zoals deze en deze.

Ik hoop dat ik je zo een beetje heb kunnen overtuigen van de kracht van Simyo 😉
Badge +1
Hoi Ernst,
Ik begrijp het helemaal. Het is ook mijn bedoeling niet om alles op z'n kop te zetten. Zoals je ziet ben ik nieuw Simyaan en probeer alleen wat in mij opkomt te spuien. Per slot van rekening wordt ons gevraagd mee te denken.
Vriendelijke groet,
Frans
Reputatie 5
Badge +11
Dan heb ik hier een heel leuk topic voor je, Frans Steffin ;)
DĂ© plek om tips en adviezen te geven.

Reageer